{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rally -aktivthundecenter erfaringer?
  • #1   8. apr 2011 Lige en ting, skal helst være et TRÆNINGSTED. Lige nu går vi til agillity hos HT agillity, det er også rigtig fint, men lige hyggeligt nok. Må gerne være lidt mere undervisning, hvis I forstår ... smiley

  • #2   8. apr 2011 Tumbs up.!! Har ingen konkret erfaring der fra. Men kender til det, og du får i hvert fald meget kvalificerede instruktører!!

  • #4   8. apr 2011 Så skal jeg da lige snuse der også... Det er jo også en lidt anden pris smiley

  • #5   8. apr 2011 har faktisk aldrig brugt DKK´s kurser.. Nogen træningspladser i kreds 1, der er bedre end andre?? Tænker på instruktører??

  • #7   8. apr 2011 hmm jeg må se på det. Er pt ikke andet end et hold i Albertslund undervejs. men så må vi jo bare træne selv Maj.Britt smiley

  • #8   8. apr 2011 Anne Kathrine: Brøndby starter rally lydighed til maj :o)

  • #9   8. apr 2011 Katrine ved du hvilken dag?? Har skrevet en mail til Frank ..


  • #10   8. apr 2011 Nej jeg ved ikke hvilken dag endnu .. Jeg venter spændt på mail smiley
    Jeg er nemlig skrevet op og håber det bliver om mandagen eller søndagen .. :o)


  • #11   8. apr 2011 Anne-kathrine: Jeg har trænet der, hvis det er det der ligger i bla. Ballerup. Det er godt nok kun hvalpetræning og lydlighed. De er meget søde derude, men deres træning er meget konkurrencepræget. Samtidig synes jeg at de smider rigtig mange øvelser på hoved på os på en gang. Vi kunne slet ikke følge med, og Elli synes ikke det var så sjovt til sidst, men det har måske og noget at gøre med at hun kom i lømmelalderen smiley

  • #12   8. apr 2011 jeg er lige begyndt på unghunde holdet der ude og regner med at fortsætte med rally smiley

    Anja er bare super flink og det bestemt aldrig kedeligt at gå til træning der ude man skal nok få masser af udfordringer! smiley

    alle jeg kender der går der ude er rigtig glade for det og jeg har også tænkt mig at fortsætte der ude så jeg andbefaler det helt klart.


  • #13   8. apr 2011 Det lyder til de er ambitiøse i deres træning. Det er nu godt nok..

    @Stella det er meget sandsynligt, det er en Corgi du har. De gør ofte, hvad der passer dem. Du må ikke give op. Bare blev ved med at træne, det vil belønne sig. Jeg oplevede forleden Klunte kunne en øvelse vi har trænet for 1 1/2 år siden, da hun stadig var ung og lømlet og bestemt ikke gad, Den kunne hun fuldstændig på trods af det er så længe siden og hun dengang ikke rigtig gad og den aldrig sad i skabet. De er kvikke, så det hænger fast derinde et sted, hvad du lærer dem. De er bare stædige og modnes sent smiley


  • #14   8. apr 2011 Jeg er også rigtig glad for at gå der ude. Men jeg tror bare at man skal gøre op med sig selv hvad det er man vil med træningen. Hvis du bare vil hygge træne er det nok ikke det rette sted for dig, men hvis du har konkurrence for øje, så er det lige stedet for dig.
    Du vil hurtigt føle dig hægtet af hvis du ikke også træner der hjemme.
    Anja har altid nye øvelser med, og hun stiller konstant krav til at du og din hund udvikler jer. Men hun er også rigtig god til at spotte hvor ens problemer er, og hun hjælper dig med at takle dem. Jeg kan kun rose hende som træner smiley


  • #16   9. apr 2011 Anne-Kathrine K: Ja hun er stædig som bare pokker, men jeg giver ikke op. Jeg tror det har været godt for hende at vi har taget en pause og så bare trænet derhjemme. Og vi har da også planer om at starte derude igen smiley Vi havde også meldt os til Rally, men holdet blev aflyst da vi kun var 2 der havde meldt os til.

Kommentér på:
Rally -aktivthundecenter erfaringer?

Annonce