846 visninger
|
Oprettet:
fryser! {{forumTopicSubject}}
Jeg er nu godt igang med min lille nye hvalps toilet træning.... men det er som om at det er for koldt for den!! Når vi kommer udenfor står den bare og ryster og piver...jeg kan simpelthen ikk få den til at besørge udenfor... kan det være fordi den fryser for meget? det er en chiuahua hvalp, men den får tøj på når vi går ud... vi går ikke langt, bare lige udenfor døren... der har vi også lagt et lille håndklæde som den selv har tisset på da jeg håbede det ville hjælpe at den kunne lugte sig selv...Vi er ude ca en gang i time og bliver stående i næsten 30 min uden held...
Nogen der har nogle ideer?
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Liv Sofie: 30 min synes jeg er lang tid ;o) så når den kun lige at få varmen indenfor så er det ud igen hehe Håber du er kommet ind i en Chihuahua gruppe herinde...
Er der ikke noget med at man kan købe en "bakke" hvor man skifter "papiret" ud, virker de som indendørs toilet til hunde? Går dog mest ind for at man får lært den det udenfor, men heller på sådan en tingest end på gulvet tænker jeg....
jul 2010
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 40
Har os godt set det der med de bakker, hvilket jeg godt kan se det smarte i, men ville os bare gerne ha den toilet trænet ordentlig fra starten af... så den ikk først skal lære den det og så lære den at gå udenfor Og igen Aino, tak for linket! de har nogle fantastiske ting til de helt små
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Meeeen, det er jævnt koldt for tiden, så det kan også godt være kulden.
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 40
jul 2010
fryser!