{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

fryser! {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu godt igang med min lille nye hvalps toilet træning.... men det er som om at det er for koldt for den!! Når vi kommer udenfor står den bare og ryster og piver...jeg kan simpelthen ikk få den til at besørge udenfor... kan det være fordi den fryser for meget? det er en chiuahua hvalp, men den får tøj på når vi går ud... vi går ikke langt, bare lige udenfor døren... der har vi også lagt et lille håndklæde som den selv har tisset på da jeg håbede det ville hjælpe at den kunne lugte sig selv...Vi er ude ca en gang i time og bliver stående i næsten 30 min uden held...

Nogen der har nogle ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fryser!
  • #4   19. feb 2011 MMJ - med tre smukke piger .: Tror hun er i fuld gang med at kigge efter noget der vil kunne passe ham, ved den grønne har været det mindste hun kunne hitte, men har givet hende et link ind til en side hvor en person syr små bluser, så håber hun finder noget der :o)

    Liv Sofie: 30 min synes jeg er lang tid ;o) så når den kun lige at få varmen indenfor så er det ud igen hehe Håber du er kommet ind i en Chihuahua gruppe herinde...

    Er der ikke noget med at man kan købe en "bakke" hvor man skifter "papiret" ud, virker de som indendørs toilet til hunde? Går dog mest ind for at man får lært den det udenfor, men heller på sådan en tingest end på gulvet tænker jeg....


  • #5   19. feb 2011 Ved det ikke bare et forslag ;o) men "Verden" er så stor for så lille en gut, måske det ville være værd at kommer over i nærheden af nogen buske? så det måske føles mere trygt....

  • #6   19. feb 2011 det er os et lille sted vi står, men ja den har både sele og halsbånd på... har fundet noget mindre at gi den på og den virker ikk generet af at have det på...havde slet ikk tænkt på at at lege med den der hvor vi prøver at få den til at besørge så den føler sig tryg der...det vil jeg lige prøve smiley

    Har os godt set det der med de bakker, hvilket jeg godt kan se det smarte i, men ville os bare gerne ha den toilet trænet ordentlig fra starten af... så den ikk først skal lære den det og så lære den at gå udenfor smiley Og igen Aino, tak for linket! de har nogle fantastiske ting til de helt små smiley


  • #7   19. feb 2011 Den kan også bare være overvældet af hvor stor og farlig verdenen er. Min hund rystede også det første stykke tid, men det gik hurtigt over.

    Meeeen, det er jævnt koldt for tiden, så det kan også godt være kulden.


  • #8   19. feb 2011 og tak for de gode råd smiley

  • #9   19. feb 2011 Ellers køb nogen hyggesokker og klip ud til hals og forben hehe

Kommentér på:
fryser!

Annonce