754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Min hund gør... ikke mere ;o) Min hund gør... ikke mere ;o)

Nu har jeg set flere emner med samme problem som her.

MIN HUND GØR, OG VIL IKKE STOPPE!

Jeg har som de fleste andre herinde, prøvet en hel del. Det med at ignorerer virker i visse tilfælde. Men ikke nok. Fx når jeg taler i tlf, så snakker hun gerne med, til stor irritation for både mig og den jeg taler med.
Jo jeg prøvede den med bestøveren... som hun bare endte med at blive bedste venner med. Hun synes at det er mega skægt.

Så var det jo, at jeg fik den idé, at købe det her Båthorn.
Det gjorde jeg igår.
Jeg testede den, da hun stillede sig i vinduet og gøede af et eller andet.
UHA hun fór sammen... Jeg sagde selvfølgelig nej samtidig. Men for hulen da, hvor var hun bange resten af aftenen. Hun rystede helt, og holdt konstant øje med det her horn, som stod på hyllen.

Jeg tænkte... hmmm... måske er det lige barsk nok. Hun skal jo ikke skræmmes fra vid og sans. Men faktisk har hun dårligt sagt et pip idag. Jeg kunne endda støvsuge, uden at hun gøede. Hun fulgte bare med bag mig i sikkerhed, fra støvsugeren.
Skal lige siges, at jeg tog hornet i brug første gang hun gøede af støvsugeren idag.

Bare en lille idé til alle jer med samme problem.

Nu er jeg spændt på, at se hvordan det videre går.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund gør... ikke mere ;o)
  • #1   17. maj 2006 Jeg købte det i en 10 kr butik.

Det er sådan et der kan sidde på cyklen i stedet på ringklokke.

Det er virkelig effiktivt. For Bella kan virkelig drive mig til vanvid nogle gange.

• #2   17. maj 2006 sådan et må jeg have

vodka gør fra morgen til aften, har sagt undskyld mange gange til begge naboer, men har det stadig skidt når han gør kl 7.30 om morgenen, og kl 23.30 om aftenen, jeg må afsted efter et i morgen

• #3   17. maj 2006 Maria--->
    Det er nu ikke i en tiger butik. ;o)
    hehe... det er nu et tigerhovede denne her har.

Janne--->
    Kan se at du er herfra omkring. Jeg købte det i hundige centret i den 10 kr butik der ligger i den bygning med rulletrapperne.

• #4   17. maj 2006 dejligt

jeg skal nemlig i Bilka i morgen *GGG*

så må vi bare håbe han ikke synes den er sjov og noget der kan larme sammen med ham *G*

• #5   17. maj 2006 Tja kan godt se, at de måske kunne gå hen og synes at det var skægt.

MEN jeg båttede kun en gang højt med ordet nej. Så stoppede hun med det samme. Hun er ellers ikke en bange hund.

Jeg er dog fast besluttet på, at hun ikke på få lov at undersøge den. For det var der det gik galt med bestøveren. hihi

• #6   17. maj 2006 Ej hvor dejligt Tina :o)

• #7   18. maj 2006 det båthorn har jeg efterhånden omtalt i 100 tråde.... har brugt det de sidste par mdr. og det virker...det skal dog ikke misbruges, så mister det sin effekt.....

Lykke

• #8   18. maj 2006 jeg løbte mit i netto...

Lykke

• #9   18. maj 2006 Til Nutella-BÅT-Mor.

Når jeg kommer ind til dig, tar' jeg det med hjem og graver det ned i baghaven. BÅT.
    INGEN skal skræmme livet af mit "barnebarn"
    Hvis du så køber et nyt...tar' jeg Bella med hjem.....så kan du bare sidde og båtte i dit Båt-horn.

Tænk hvis du var opdraget efter samme metode.....???

BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT.

• #10   18. maj 2006 Tro ikke det skal bruges på en hvalp, og slet ikke hvis man skal bruge hunden som brugshund..

Hvorfor: En brugshund skal vendes til mange lyde, så som skud mm... Hvis hunden bliver bange eller er utryk over en lyd, så flygter hunden...

Man har lov til at tænke over hvad man gør nu, og hvordan det kommer til at virke på lang sigt...

• #11   18. maj 2006 Lykke---->

Nemlig, det var dig der lige gav mig idéen jo ;o)

Moar----->

Nej nej nej nej neeeej ;oP

Babett---->

Helt enig!!! Men bella er ikke hvalp mere, hun er unghund, og jeg bruger det med omtanke. Vil jo ikke skræmme hende.

Mopse-loppen----->

Jo det virkede lidy voldsomt. Men tror bare at hun reagerede sådan, fordi det var en helt ny lyd.

• #12   23. maj 2006 Det skal jeg prøve smiley Vi er ved at bliver skøre af al den larme lille Gízmo laver...

Kommentér på:
Min hund gør... ikke mere ;o)

Annonce