Min hund gør... ikke mere ;o) Min hund gør... ikke mere ;o)
Nu har jeg set flere emner med samme problem som her.
MIN HUND GØR, OG VIL IKKE STOPPE!
Jeg har som de fleste andre herinde, prøvet en hel del. Det med at ignorerer virker i visse tilfælde. Men ikke nok. Fx når jeg taler i tlf, så snakker hun gerne med, til stor irritation for både mig og den jeg taler med.
Jo jeg prøvede den med bestøveren... som hun bare endte med at blive bedste venner med. Hun synes at det er mega skægt.
Så var det jo, at jeg fik den idé, at købe det her Båthorn.
Det gjorde jeg igår.
Jeg testede den, da hun stillede sig i vinduet og gøede af et eller andet.
UHA hun fór sammen... Jeg sagde selvfølgelig nej samtidig. Men for hulen da, hvor var hun bange resten af aftenen. Hun rystede helt, og holdt konstant øje med det her horn, som stod på hyllen.
Jeg tænkte... hmmm... måske er det lige barsk nok. Hun skal jo ikke skræmmes fra vid og sans. Men faktisk har hun dårligt sagt et pip idag. Jeg kunne endda støvsuge, uden at hun gøede. Hun fulgte bare med bag mig i sikkerhed, fra støvsugeren.
Skal lige siges, at jeg tog hornet i brug første gang hun gøede af støvsugeren idag.
Bare en lille idé til alle jer med samme problem.
Nu er jeg spændt på, at se hvordan det videre går.
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Det er sådan et der kan sidde på cyklen i stedet på ringklokke.
Det er virkelig effiktivt. For Bella kan virkelig drive mig til vanvid nogle gange.
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
vodka gør fra morgen til aften, har sagt undskyld mange gange til begge naboer, men har det stadig skidt når han gør kl 7.30 om morgenen, og kl 23.30 om aftenen, jeg må afsted efter et i morgen
apr 2005
Det er nu ikke i en tiger butik. ;o)
hehe... det er nu et tigerhovede denne her har.
Janne--->
Kan se at du er herfra omkring. Jeg købte det i hundige centret i den 10 kr butik der ligger i den bygning med rulletrapperne.
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
jeg skal nemlig i Bilka i morgen *GGG*
så må vi bare håbe han ikke synes den er sjov og noget der kan larme sammen med ham *G*
apr 2005
MEN jeg båttede kun en gang højt med ordet nej. Så stoppede hun med det samme. Hun er ellers ikke en bange hund.
Jeg er dog fast besluttet på, at hun ikke på få lov at undersøge den. For det var der det gik galt med bestøveren. hihi
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
Lykke
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
Lykke
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 466
Når jeg kommer ind til dig, tar' jeg det med hjem og graver det ned i baghaven. BÅT.
INGEN skal skræmme livet af mit "barnebarn"
Hvis du så køber et nyt...tar' jeg Bella med hjem.....så kan du bare sidde og båtte i dit Båt-horn.
Tænk hvis du var opdraget efter samme metode.....???
BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT.
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Hvorfor: En brugshund skal vendes til mange lyde, så som skud mm... Hvis hunden bliver bange eller er utryk over en lyd, så flygter hunden...
Man har lov til at tænke over hvad man gør nu, og hvordan det kommer til at virke på lang sigt...
apr 2005
Nemlig, det var dig der lige gav mig idéen jo ;o)
Moar----->
Nej nej nej nej neeeej ;oP
Babett---->
Helt enig!!! Men bella er ikke hvalp mere, hun er unghund, og jeg bruger det med omtanke. Vil jo ikke skræmme hende.
Mopse-loppen----->
Jo det virkede lidy voldsomt. Men tror bare at hun reagerede sådan, fordi det var en helt ny lyd.
nov 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 3
Min hund gør... ikke mere ;o)