{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

træning og trick til hvalp. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er den heldige ejer af en dansk svensk hvalp på knap 5 måneder, jeg går altid hjemme og tænkte at vi derfor godt kunne bruge nogle gode øvelser at træe med smiley Alt fra basal hundetræning til tricks, dog husk han ikke er ældre smiley
Så er der nogle trick eller træningstips, som du eller andre har nydt godt af, vil jeg rigtig gerne høre om dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning og trick til hvalp.
  • #1   8. jan 2011 Nu ved jeg ikke hvad han allerede kan, men først og fremmest skal du lære ham at være alene hjemme, selvom du går hjemme nu. Det er nemlig nogegt folk ofte glemmer, fordi der ikke umiddelbart er behov for det, men det er bedst at lære hvalpen det i god tid.

Derudover er indkald vigtigt. Du kan også sagtens træne ting som: sit, dæk, "i kurven", gi pote, plads, kontakt "kig", slip, vente med at tage godbid og "værs'go" m.v.

• #2   12. jan 2011 jeg har os en DSG har haft den i 5 dage den er 17 uger og den kan sitte "gå i kurven og læg sig....
    men hvordan træner man den i at være home alone ?

• #3   12. jan 2011 du lader den være lidt alene af gangen, først går du kun lige ud for døren i 1 min. også ind igen, efterhånden som du træner det og den acceptere det, sætter du tiden op smiley Men husk at lade være med at gå ind til hunden hvis den piver eller gør, da dette vil opmuntre den til at fortsætte denne adfærd for at du hurtigere skal komme tilbage smiley Husk heller ikke at gøre et stort nummer ud at gå og komme ind i igen, når du går kan du evt smide nogle godbidder/mad på gulvet, også bare sige vi ses senere og gå ud og når du går ind siger du bare hej og giver den en godbid, ikke overrose, da den skal se det som en normal ting smiley

• #4   15. jan 2011 det må jeg prøve ..den var alene idag og fandt en pakke cigaretter på bordet den havde givet et gnask i hjørnet men heldigvis var den ikke til prince den havde i stedet kastet sig over sit nye halsbånd med lys i der nu er mere eller mindre ubrugeligt he he tak for hjælpen..

• #5   15. jan 2011 uha ja det kunne jeg forestille smiley Min dsg er også en rigtig bølle, dog 5 måneder gammel smiley må jeg havde lov at spørge hvor i landet du bor?

• #6   15. jan 2011 fredericia

• #7   15. jan 2011 når okay, jeg håbede lige det var omkring mig et sted, så Joey kunne finde en legekammerat smiley men jeg må søge videre så smiley

• #8   18. jan 2011 ja så røg der lige en toilet rulle idag mand hvor kan den spredes

• #9   19. jan 2011 Ja det går stærkt smiley Jeg glemmer ikke dengang hvor min ville havde fat i alting smiley Men hvis den har hjerne som min dsg (som ellers ikke rigtig er noget at prale af), så lære den det hurtigt:) min kan kun finde på at tage "forbudte" ting når vi er andre steder end hjemme smiley

• #10   20. jan 2011 nu har den fået en mani med at slikke sig i enden

Kommentér på:
træning og trick til hvalp.

Annonce