{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

hvordan får jeg den slettet {{forumTopicSubject}}

hej,,håber nogen der er nogen som har en ide til mit problem,jeg har skrevet til en hjælpe admin men har ikke fået noget svar..vi solgte en hvalp,bamse da han var hvalp,vi fik ham så tilbage for et godt stykke tid siden,de sku flytte fra hiannden og ku så åbenbart ikke have ham mere,problemet er så de har ham oprettet her på hg og trods flere henvendelser har de ikke slettet ham,synes jo ikke at han skal stå som deres mere når han nu ikke er det og faktisk er min datters nu.vil lige sige at det var noget familie til ejerne der både ringede og kom med ham,så ku heller ikke have sagt noget der,nogen der ved hvordan jeg så får ham slettet som deres hund.mvh jeanette l

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan får jeg den slettet
  • #1   18. dec 2010 fik lige skrevet forkert i starten,der sku jo bare stå..håber der nogen der har osv:)

• #2   18. dec 2010 når hunden var deres ved oprettelse må de stadig have profilen herinde, så HAerne kan ikke hjælpe dig med at få den slettet - de bryder ingen regler =)

• #3   18. dec 2010 nå ok,troede bare at man hellere ik måtte når enten man har solgt el givet den tilbage..men må min datter så godt oprettet ham ,ved du det..?

• #4   18. dec 2010 Din datter må gerne oprette ham nu, og de gamle ejere må gerne have ham stående herinde, da det ikke bryder nogle regler.
    - man jeg kan sagtens se hvis det er træls at de gamle ejere har ham oprettet samtidig med, men lad mig forklare det anderledes (: ...

Hvis en alm familie på 4 personer har en hund, så må alle 4 personer i familien gerne oprette hunden, men man må ikke oprette hunden to gange på samme konto hvis du forstår (:

• #5   18. dec 2010 okay,ja for der er jo ikke nogen grund til de har ham her,men så kan min datter jo bare skrive hans historie i teksten så folk herinde ved at hun ikke opretter en andens hund..kan godt se det når du forklare det sådan:)det bliver hun glad for at høre..tak:)

• #6   18. dec 2010 Ejer af hunden på det givne tidspunkt må oprette en profil med hunden - sælges den eller den dør må profilen blive.

Har du en hund og sælger den inden oprettelse må du derimod ikke, da hunden skal være din egen ved oprettelse.

Har du tilknytning til hunden og lov af ejeren må du oprette familiens hunde, naboens og hvad har vi =)

• #7   19. dec 2010 Måske et dumt spørgsmål, men hvad er problemet i at de fortsat har hunden oprettet?

Selvom den ikke længere er deres er det jo en hund de (forhåbentligt) har holdt af og gerne vil vise frem.
    Din datter kan så bare oprette hunden. Kan ikke se at det er et problem at de tidl ejere osse har den oprettet

Kommentér på:
hvordan får jeg den slettet

Annonce