1.197 visninger
|
Oprettet:
hundetrænings ophold ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen..
Vi står i en meget uheldig situation..
Vores hund amy er lidt af en problem hund, vi har ikke selv tiden til at gå til træning med hende da jeg er høj gravid og min mand arbejder meget..
Den eneste udvej for os lige nu er desværre en aflivning da hun ødelægger alle ting, vælter hele hytten herhjemme osv.
Så jeg ville høre om der nogen steder i landet er hundetrænere der kan træne hunden, give den kost og logi over nogle måneder indtil der er forbedringer ?
Mvh susan, håber snart at høre fra jer.
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
Nu kan jeg ikke se hvor i landet du er fra. Men prøv evt. at skrive til Lillen fra hunde-kurven.dk.
Hun har engang imellem hunde inde og arbejde med dem.. Om hun tager længerevarende ophold på den måde, er jeg ikke helt sikker på. Men hun er super dygtig og meget kompetent..
Held og lykke med det.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Det er et samarbejde imellem dig og din hund der er gået galt et sted ( hvor gammel er den ? ) og det er jer i FÆLLESSKAB der skal få det op at køre igen
Der findes ingen hurtige smutveje eller nemme løsning til at få en dejlig hund, ud over held - ellers er det hårdt arbejde i hvalpetiden, en masse irriterrende stunder med misforståelser, og efterhånden - når man har lært hinanden at kende på godt og ondt har man en ven for livet
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 7 Emner: 10 Svar: 6
jul 2008
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.597
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 510 Svar: 12.459
http://www.hundepsykolog.dk/
maj 2004
maj 2004
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Men en hund med den fortid af mange hjem.. vil det virkelig være en løsning at sende den ud i - for den - endnu et hjem?
Den vil jo opfatte det som endnu et hjem og ikke et ophold på nogle måneder....
maj 2004
jul 2008
dec 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 107
idag har jeg fået den hund frem jeg vidste var/er i ham men det har os kostet tid tid og atter tid og ikke mindst tillid fra ham om at jeg ikke forlod ham eller svigtede den begyndende tillid jeg byggede op i ham
den dag idag stoler han 100 procent på mig der er ikke den ting jeg ikke kan gøre,udsætte ham for han stoler på at jeg altid har ret når vi prøver noget nyt kigger han på mig og reagere jeg ikk så tager han det os roligt
desværre lyder det til for jer at i nok ikke har den tid det vil tage når i os venter barn og din mand arbejder så meget ss men det er selvfølgelig en vurdering i selv skal tage
ved bare den største fejl i kan gøre er at sende den væk uanset om det er et ophold eller ej fordi for hunden er det bare et nyt hjem ss det var noget andet hvis en af jer deltog sammen med vov ss uanset hvad i beslutter jer for er det svært ss ønsker jer held og lykke med projektet
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 537
Du kan altid skrive hvis jeg skal finde den eksakte klub.
hundetrænings ophold ?