{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

nej til at hilse {{forumTopicSubject}}

Vi kæmper med at få kontakt når vi møder andre hunde
det er lige meget med de lækreste godbider selvom du sætter dem ned til næsen så flytter han bare hovedet ynglings lege tøj er også lige meget prøver man at blokke gør han alt for at komme forbi en så det bliver noget dumt noget med at trække afsted mendes jeg fortsat prøver at få kontakt

Gode råd er meget velkommen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nej til at hilse
  • #1   29. nov 2010 Du kommer gående med hunden - hunden ser en anden hund og vil hilse.

u vender om på hælen og sjosker afsted, så snart hunden følger med skifter du retning - og også gerne tempo.

Sig intet til hunden, bare gå rundt og skift retning og tempo.

I indlæringsfasen er det jo smartest hvis du med vilje opsøger hunde og de er en del af træningen (træningspartnere) =)

• #2   29. nov 2010 Det vil jeg da fluks lige aftale med en fra træning hun har 3 hunde så kan vi skifte lidt

Ja han plejer også at hilse på alle men efter han er ved at blive en stor hund er det ikke alle der har lyst (det forstår jeg godt) og jeg står meden skuffet hund der hopper i snoren og gerne vil lege det får ham unægteliget til at se endnu støre ud så det ville være meget rat hvis man også kunne pasere en hund uden man skal hilse

• #4   9. dec 2010 Jeg springer lige ind her... Håber det er ok?!

Men Akila er ligeglad med om vi vender om, hun stopper først når hun ik kan se hunden mere, og så bliver hun alligevel lidt ved efter. Jeg gider efterhånden ik ha at hun hilser, for hun ryger helt op og vil lege med det samme. Eller osse vil hun vise at hun er stærkest, det kommer an på hvilken hund det er. Uanset hvad, er det ikke rart. Hun er møg stærk og min mor tør ik at gå med hende, når hun passer hende.

Har prøvet de samme ting som Eve A. Andre ideer??

• #5   9. dec 2010 Cecilia
    Vi kæmper stadig jeg er høj gravid så det er ved at være hårdt at træne når Kenzo hopper i snoren eller bare sætter røven i jorden
    jeg har en flad bold han elsker i lommen de sidste par dage har det været det der virker bedst frem med den når der er andre hunde trække og lege lidt og væk med den mendes den stadig er rigtig sjov
    Også går vi over på den anden side af vejen vi hilser heller ikke på mennesker mer han bliver alt for glad
    lige nu virker det med bolden også flere gange i løbet af gå turen kræver jeg hans opmærksomhed, vilket er svært for han elsker at snuse til alt

• #6   9. dec 2010 Eve A: Ja, det må bestemt ikke være sjovt at kæmpe med, når man samtidig har en mave at passe på! Jeg overvejede at anskaffe et pivdyr. Hun er ikke så overlykkelig for bolde. Men hun har aldrig haft et pivdyr, så det kunne jo være man var heldig. Og jeg har det på samme måde med at hun heller ik skal hilse på folk. Hun er nemli osse så glad så kan ik holde hende. Lyder til at vores problem er MEGET ens. Håber at det med bolden bliver ved med at virke! Lykke til med træningen!!

• #7   9. dec 2010 Cecilia
    Det med pive dyret hade jeg også tænkt på :0)
    Jeg tror, det er bare en tori at hvis man kan fange opmærksomheden på en eller anden måde så de bliver beder til at holde øje med os i den anden ende ;0)
    tit nok så må de da lære det en dag
    jeg har bare fundet ud af det med bolden også skal være når der ikke sker noget for han vare lige ved at gennemskue den her i morges boldt = et eller andet spændende mor ikke vil ha jeg ser :0)

Jeg skifter også tit retning så han ligesom må holde lidt øje med hvor jeg går ellers går han bare efter sin næse

Kommentér på:
nej til at hilse

Annonce