{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

SERIØSE TRÆNINGS VENNER SØGES I NORDSJ {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle trænings venner i Nordsjælland, som jeg kan træne, dele erfaringer og gode ideer med.

Jeg bor i Vejby og har 2 gode træningsbaner.

Det er vigtigt for mig at mine trænings venner er ambitiøse, ønsker at have præsition i højsædet og arbejder målrettet mod at gå til lydighedsprøver.

Jeg vil også gerne arbejde med andre aktiviteter, som spor, agility og rally.

Jeg bruger klikker og klikkertræningens principper.

Hvis nogen kender nogen der allerede har sådan en gruppe i nærheden, eller har nogle venner de ved træner ambitiøs så giv dem endelig lyd om mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SERIØSE TRÆNINGS VENNER SØGES I NORDSJ
  • #1   9. okt 2010 Hej.. Jeg synes det lyder godt... Jeg har selv 2 gravhunde 3 år og 5 mdr. Og kunne rigtig godt tænke mig at begynde seriøs træning med dem, men mangler nogen der ved mere om det (end mig). Følger med i denne tråd, hvis det er ok m. dig.

• #2   9. okt 2010 Det er helt ok med mig, var det dig jeg mødte på stranden for leden???

• #3   9. okt 2010 Det kan godt være, når jeg kigger rigtigt på dit billede, ligner det ihvertfald din pige???? Verden er lille;D Jeg havde 2 gravhunde og 2 piger med!!!

• #4   11. okt 2010 Det er desværre lige langt nok at køre, hvis træningstederne skal være nær dig. Jeg kører ellers gerne lidt - også gerne et stykke op mod nord. Men så skulle vi møde lidt mere midtvejs. Bor i Brøndby.

Jeg har klikkertrænet Zion siden jeg fik ham hjem som hvalp. Træner lydighed, tricks og hyrder med ham. Jeg har lige været til LP1 og LP2 prøve i henholdvis august og i går. Så jeg træner målrettet og med præsition. Resultatet er indtil videre også blevet derefter. Men savner da træningskammerater der har godt kendskab til klikkermetoden.

Kommentér på:
SERIØSE TRÆNINGS VENNER SØGES I NORDSJ

Annonce