1.145 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

vælter skraldespand... vælter skraldespand...

ja min nu 10½ år gamle vuf har fået en rigtig dårlig vane med at vælte vores køkkenskraldespand hvis han er alene hjemme ved femtiden (ogs selv om vi selvf. har luftet ham to gange tidligere)... Og det er altså ik det fedeste at finde sit gulv smurt ind i køkkenaffald...

Vi skælder ham ud og han bliver frygtelig ked og tør faktisk knapt gå ud i køkkenet, han skammer sig virkelig og ved godt han ik må (er jo ik helt dum..), men alligevel hhar han gjort det tre gange i løbet af sidste 14 dage... :s

Det er ret irriterende og jeg kan slet ik komme på hvad vi kan gøre ud over at lukke døren til køkkenet men det er besværligt for han har altid fået sin mad der osv...

så hvad ville i gøre??

Knuz Olivia

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vælter skraldespand...
  • #1   28. apr 2006 Kunne det ikke lade sig gøre at flytte skraldespanden......

• #2   28. apr 2006 Tja sjovt du lige nævner dette - sådan en time efter at jeg fandt Cookie og Charlie med hovederne dybt begravet i skraldeposen, som min kæreste ikke fik med ud af døren og derfor efterlod ved hoveddøren.....
    Jeg grinte nu af det - vi kunne jo bare have lukket døren!

Cookie er også suveræn god til at åbne skabet ind til skraldespanden. Vi måtte så sætte lukke-anordning på.

Hvad med at prøve med en børnesikring?? Det hjælper i hvert fald ikke at skælde ud. Det kan godt være at hunden bliver flov ved tanken om at gå ud i køkkenet, men jeg tror ikke den forbinder det med skraldespanden, men snarere med uforståelig skæld-ud.

• #3   28. apr 2006 eller endnu bedre husket at tage skraldeposen med ud i containeren...... smiley

Håber du finder en løsning på problemet.

• #4   28. apr 2006 Ja - åhhh hvor kan man blive sur p sig selv... når man smider hundene ud - for 5 minutter efter at komme i atnke om at der står med skraldespand lige udenfor døren - åbne døren og se hele gårdspladsen FYLDT med totalt ren slikkede youghurt kartoner, leverpostej bakker etc etc etc...
    Og man kan intet sige - for man kunne bare lade være med at være så sløv, og så få skraldespanden HELT ud i skraldestativet hvor den hører til, istedet for bare at svinge den lige udenfor døren - smiler... !!

Sikke en arbejde at rydde op efter de bæster der har været i gang med sådan en tur... !! Gg...

• #5   28. apr 2006 Lige nu har jeg så en dværgschnauzer gående med total fedtet skæg.......
    Sådan ser bare så lækker ud når den har haft hovedet i skraldeposen *GG*

• #6   28. apr 2006 Kisser - :

Man kan intet andet gøre end at hive sig selv i håret - minde sig selv om at man er idiot og så ellers begynde oprydningen - damn de kan være SMÅ sådan nogle stykker affald - efter en tur i en hundemund - smiler...

Hmmm..

• #7   29. apr 2006 Hej Olivia

En hund skammer sig ikke, den ved ikke hvad det vil sige at skamme sig. Det den gør, er at sende dæmpende signaler til jer. Det kan være den kigger væk fra jer, når I skælder den ud, den slikker sig måske om munden, hovedet lidt sænket ned mod jorden, alt dette gør den fordi den syntes, at nu er I for meget (hvis I eks snerre eller råber ad den) man skal altid respektere en hunds dæmpende signaler, og når den begynder på dem, har den forstået budskabet, og så skal i stoppe.

Husk også I må ALDRIG skælde en hund ud for noget som der er sket for bare 5-10-15 sekunder siden. Hvis du skal skælde ud, så skal det altid være i gerningsøjeblikket, ellers forstår hunden det ikke. Prøv at forstille dig, hunden har splittet skraldespanden ad mens i ikke var hjemme. I kommer hjem, hunden løber jer i møde for at hilse, I ser skraldet og skælder ud. Sådan som hunden tager det, er at I faktisk skælder ud for at den vil hilse, for det er det den gør her og nu mens den for skæld ud, og det forstår den jo ikke. Husk den forstår ikke dine ord, men din tone. Hvis I vil have at den skal stoppe sin ugerning, skal I stoppe den, mens den er i gang med at splitte skraldespanden ad.

• #8   29. apr 2006 Tak for jeres respons!
    Ja tak kender skam godt hundesignaler, og ved også godt at man siger hunden ikke kan skamme sig eller forstår hvad man mener... og bare rolig vi skælder den ik ud når den komme og hilser, først når den går ud i køkkenet til skraldespanden. rigtig nok at man kan lukke døren eller sætte anordninger på, men (ved godt det lyder MEGET dovent) det er bare ret besværligt, og der må jo være en anden løsning, han har jo aldrig gjort det før... Og ved godt jeg lyder som en der aldrig har læst en hundebog eller ved noget som helst og det hader jeg, (ved faktisk en del og har hjulpet flere med deres "agressive", eller besværlige hunde).

Men mange tak for at i svarede smiley

Knuz Olivia

• #9   29. apr 2006 Det kan godt være en hund ikke kan skamme sig, men de ved når de har gjort noget forkert..Hvis vi kommer hjem og har glemt at fjerne lillepigens sko, så kommer han krybende ud af døren og smider sig ned.Hvorimod når han ikke har lavet ballade kommer han farende ud af døren..Jeg tror nu også, at hunde husker bedre end vi tror de gør..Men aprospros skraldespanden, enten børnesikringer eller tøm spanden inden I går..Vi har også glemt poser med affald foran hoveddøren og lykkeligt glemt dem, fordi vi ikke lige gider at tage sko på og gå de 4 meter til den store skraldespand..Og doowwww, hvor man ærger sig når man skal pille splittede embellager rundt i en radius af 400 meter..*GG*

Kommentér på:
vælter skraldespand...

Annonce