{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Træning vestfyn ? {{forumTopicSubject}}

Halløj - jeg har to chi piger, som efterhånden godt kunne bruge lidt træning igen ! den "gamle" er lydig nok mht til indkald osv - men er begyndt at "hidse" sig op over for andre, specielt hvis nogen går forbi haven smiley - så selvf også træning for at få lidt mere scosialisering med ind igen - hun er ellers en glad hund smiley

den nye - er noget 2 sky" hun er glad og logre med halen osv og kommer gerne hen til mig, men så snart jeg tager hånden ud efter hende, trækker hun sig tilbage, ?

Om aften når vi sider i sofaen kommer hun af sig selv og vil putte nusse - men hvis jeg tager ud efter hende på jorden så bakker hun - også selvom jeg ligger i hendes højde - hun virker som en glad hund, men jeg "forstår" hende bare ikke så godt - det er det jeg skal bruge hjælp til smiley

Hun kommer fra opdrætter hvor hun har gået med mor - far - samt to store hunde - men hun er meget sky over for fremmede hunde ? dem vi møder når vi går tur ihvertfald - der var intet med min anden tæve - efter 10 min i selvskab med min mors to mellem str hunde var der heller ikke noget - men hun kaster sig i selen hvis vi møder en anden -

ved ikke om det er for meget for hende at komme med på et hold???

er her nogen med god erfaring i sådanne hunde som vil tilbyde sin hjælp et par gange i ugen ?? mod betaling ??

ellers gerne fif fra andre som har oplevet det samme hunden er 1.8 mdr smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning vestfyn ?
Kommentér på:
Træning vestfyn ?

Annonce