{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræning århus
  • #1   16. jul 2010 Jeg har været ude og besøge DCH i Risskov og de træner udelukkende efter positive metoder og var super flinke. Der ville jeg helt klart træne, hvis jeg skulle igang.

• #2   16. jul 2010 Det har vi også på tale og vil til at undersøge der ..
    Men søgte lidt om der var noget negativt ved det også ..

Det er altid rart at høre hvad andre syns om de forskellige steder ...

• #3   16. jul 2010 Har en veninde der er træner i DCH Risskov. Har været derude et par gange til arrangementer, og synes det er et rigtigt rart sted at komme, hundene virker glade og trænes efter positive metoder:o)

Negativt er der vel altid -men kan ikke umiddelbart komme på noget derude.
    De medlemmer jeg har snakket med, har været rigtig glade for at komme der.

Men der ligger jo en del træningspladser i Århus. DCH-århus, DKK-Viby m.fl

• #4   16. jul 2010 Jeg er også selv tilhænder til dch menm kender ikke stedet men generalt deres metoder ..
    Tror bare mere det var prisen hun tænkte lidt på men som jeg har sagt til hende så ville jeg gerne selv betale det mere for at træne der frem for et andet sted har fordi man netop ved det er ordenligt i deres forening ..

• #5   16. jul 2010 DCH er da et af de billigste steder at træne. Hos os giver vi 500 for de første 12 gange, og herefter ca 950kr om året.

Prøv lige at regne ud hvad det giver pr træningstime -det er ikek ret meget

• #6   16. jul 2010 Hold da op så har vi da lige kigget forkert ..

Har lige snakket med dch i risskov men de havede desværre ikke plads til ham for han ligger lige midt i mellem deres alderes grupper fordi han er 5 mdr ..

• #7   16. jul 2010 Det var da ærgerligt -men uanset så holder de jo sommerferie nu, så måske der snart kommer en plads, når de har set hvem der vender tilbage efter ferien (der er jo gerne lidt frafald af og til)

Jeg ved at en af instruktørerne ved DCH-århus klikkertræner. Så man må næsten gå udfra de osse bruger positive metoder. Måske det var et sted der var værd at kigge på?
    -er dog ikke helt sikker på hvor i århus det ligger

• #8   16. jul 2010 Har lige fundet ud af at han er faktisk 6 mdr og har fundet et "begynderhold" for unghunde og dem kontakter jeg her om lidt for at se om de har plads ..

Vi har også snakket om klikker træning men tror bare at Karina vil syns det er åndsvagt og ikek vil gi jeg helt så vi starter med at lede efter alm træning smiley

• #9   16. jul 2010 Noah -jeg tvivler på det er et krav at kursisterne klikker hundene. Jeg ved bare at en af trænerne gør det. Og hvis hun selv klikkertræner, så bruger hun jo næppe hårde metoder på kursisternes hunde;o)

Men jeg håber da i får fundet et godt sted til vapsen.

• #10   16. jul 2010 Sorry ..
    Det vbar mig der misforstod dig smiley

Ja vi forsøger i hvert fald og jeg vil gøre mit for at hjælpe hende godt på vej ..
    Men tager lige en tur med hunden her om lidt for enlig lige at se hvad han kan smiley

• #11   16. jul 2010 FOF har hundetræning med super dygtige trænere. Bl.a. Lone Greva. Kan klart anbefales for nye hundeejere. Der er teori hver gang hvor forskellige emner tages op og hvor man kan stille de spørgsmål man nu engang har.

• #12   16. jul 2010 Glemte: Det er i Brabrand træningen foregår.
    (link fjernet)

Kommentér på:
Hundetræning århus

Annonce