Sportræning? Sportræning?
Er der nogle, der ved om (og hvor, hvis muligt) man kan gå til sportræning?
Vi har nu gået i DcH i 2½ år, og jeg synes egentlig ikke det er sjovt længere. Udfra Luna's kropssprog virker det heller ikke som om hun synes det er det mest fascinerende, vi kunne finde på en søndag morgen.
Så jeg ville godt prøve noget sportræning, da det jo er en race med en perfekt næse, jeg har:-)
Derudover har jeg tænkt mig at begynde med klikkertræning. Har set linkene, og må se om jeg kan få råd til bogen her til d. 1.
Luna har allerede fanget ideen om klik og godbid. Men jeg er ikke klar over hvordan jeg kommer videre..
Men først og fremmest vil vi gerne høre mere om sportræning:-)
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Nelly elskede det da vi gjorde det
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
Ja ja, så langt havde jeg ikke lige tænkt:-)
Ja de 2-3 gange vi har prøvet til træning, var Luna også helt vild:-)
jan 2005
Jeg træner i DcH samme sted:-)
Orv altså, det må jeg liiige se nærmere på:-)
Takker:-)
jan 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 35 Svar: 546
Hvis det ikke trænes i din afdeling, var det måske noget at tage op med bestyrelsen. Hvis de ikke ønsker selv at tage sig af det, må de da kunne henvise til en afdeling som gør. Vi træner nordisk i Skive DCH. Så hvis du vil seriøst sporarbejde på hundens præmisser, så er det værd at kæmpe lidt for at få det på jeres program, eller finde en DCH som har det.
jan 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 35 Svar: 546
jan 2005
Ja, det er da et forsøg at tage det op, men vi mangler trænere bare til lydighed, så tror ikke, der er nok til at begynde at lære spor og klikkertræning desværre.
I vores Dch er der lydighed og agility. Og det er det...
Sportræning?