søger anden hund til "møde-træning" {{forumTopicSubject}}
min hund er ikke så god til at møde andre hunde når vi går tur... Han bliver ikke agressiv eller sur, men overivrig på den måde, at han gør, hyler og hopper rundt og er ustyrlig. Jeg har prøvet utrolig mange ting, men problemet er at han slet ikke er interesseret i godbidder eller noget andet, når først han har set en anden hund.
Men derfor søger jeg en anden og fremmed hund + ejer, til at hjælpe med at træne ham.
mit krav er at du har en hund som er rolig og på det nærmeste ligeglad når den møder en anden hund. også selvom den anden (min) ter sig voldsomt!
Og så må du meget gerne bo i Kolding eller omegn! Jeg bor selv i viuf, lidt nord for kolding.
Min hund er på ingen måder farlig, og ville aldrig gøre din noget. det eneste den vil er at lege og hilse på din hund!
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.748
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 39
tænker at den måske også kunne have godt af at prøve det? og se hvordan den reagerer!?
altså jeg fortryder utrolig tit at jeg ikke gik mere op i problemet da Boots var yngre...
apr 2010
men det ville jo være helt perfekt når i også bor i viuf!
hvor gammel er noah?
feb 2007
apr 2010
kunne vi måske udveksle numre så vi ikke er afhængige af at være herinde på samme tid!?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Noah er helt uden for nummer, rolig og veltrænet.. Han er et godt bud på træningspartner som start =)
apr 2010
hvis du gerne vil have ham sat på plads, er det nok ikke mine hunde han skal møde.. de er meget obs på at hvalpe har det såkaldte "hvalpekort" og de får lov til at gøre NÆSTEN alt...
men til almindelig leg og sjov kan det altid arrangeres!
feb 2007
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 19
Jeg har fundet ud af at hvis der kommer en lille hund så er det ikke så slemt, men store hunde, kan jeg bare ikke få ham til og hilse på desvørre.
Jeg bor selv i Kolding, så hvis der er nogle med store rolige hunde så kunne jeg også godt bruge lidt hjælp
Også gerne små til sjov og leg, så han kan øve sig lidt mere i det.
apr 2010
Jeg er meget stolt af min lille Boots!
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 19
Du kan jo lige smide mig en PM
søger anden hund til "møde-træning"