436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Weight Pull Weight Pull

Hey..

Vi er nogle stykker efterhånden der er begyndt at lege med tanken om at starte noget Weight Pull op - Den eneste bane jeg kender til er i Slagelse, og det er sgu lidt langt for os Nordsjællændere.. smiley

Ville høre om der er andre der ville være interesseret? for jeg har muligvis eb muighed for at få pladsen til en bane..

/JP

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weight Pull
  • #1   18. jan 2005 KORT beskrevet går det ud på at trække en vogn eller slæde med X gange hundens egen vægt - vognen skal trækkes 4, 87 meter indefor 60 sek. den hund der trækker mest på kortest tid vinder. Der bruges specielt syet seler som gør at hunden ikke tager skade af det, og det sporten er for alle hunde i alle vægtklasser.. De eneste hunde der ikke må deltage er drægtige hunde, og hunde med dårlige hofter eller andre alvorligere skader.. smiley

• #2   18. jan 2005 Hej JP

Hvordan skal den bane se ud.... for jeg bor selv i nordsjæland så det kunne være jeg kunne hjælpe....

Mvh. Tanja

• #3   18. jan 2005 Den skal bare være - hmm.. sådan ca 7-10 meter lang og ca 5 meter bred - og så selvfølgelig plan.. og det ville jo være ekstra verdensklasse hvis den kunne være under et halvtag eller noget, men absolut ikke en must smiley så skal der være grus eller noget i den stil på den...

/JP

• #4   18. jan 2005 Hej Jp

okay jeg må lige tænke over den og så skrive tilbage til dig...... kan man bruge en alm. hal hvis det er.........

Mvh. T

• #5   18. jan 2005 Ja er du GAAAL.. det ville være det ultimative.. det eneste man skal tænke på at de skal have et skridsikkert underlag smiley

Hvor bor i henne i Nordsjælland?

/JP

• #6   18. jan 2005 Hej Jp

jeg bor i frederikssund
    jo men hvis nu der ikke er sådan et underlag kan man så ikke selv søre for det ???

• #7   18. jan 2005 Jeg skal undersøge hvad der findes af muligheder.. Det er en vogn der skal kunne tåle op til 2500 kg's belastning, så det er en tung satan smiley

Kommentér på:
Weight Pull

Annonce