{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Cassie's debut til agility i dag {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen hvor vi endelig skulle til agility. Vi har ikke trænet siden rally O før jul pga den dumme vinter, så jeg var spændt på om hun kunne huske noget.

Det må jeg så indrømme at hun kunne. Hun er den næstyngste på holdet og hun har et gå på mod og en interesse for det, og hører og følger med i hvad der sker.

Kronen på værket kom da vi skulle lave fremadsendelse fra spring og derefter igennem tunnel. Jeg anvendte en sporline, for at være sikker på at vi kom igennem det på bedst mulig måde. Jeg satte hende af før springet, gik over til tunnelen og sagde værsgod, hvorefter hun sprang over og fortsatte videre igennem tunnelen efter mine anvisninger i første forsøg. Var jeg så bare pavestolt. Hun er kun 13 mdr.

Cassie er min 4. gårdhund jeg går til agility med, og min veninde, som er instruktør på det øvede hold, kom og så på. Hun vurderede at med den interesse hun lagde for dagen, så vil vi kunne få et godt samarbejde. Det afhænger så af om "moren" kan finde ud af det. Cassie kan i hvert fald.

Nu ligger hun og snorksover, men havde da lige overskud til at moppe mor Bianca og "onkel" Baloo med hvad hun havde bedrevet i dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cassie's debut til agility i dag
Kommentér på:
Cassie's debut til agility i dag

Annonce