Træning for små racer, Kbh. {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har lyst til at være med på et hundetræningshold onsdage formiddage, det starter 7. april?
Vi er indtil videre 2 chihuahuaejere og en papillonejer der har tilmeldt os. Vi skal være 6 på holdet for at det bliver oprettet. Der kan muligvis blive plads til 8 hunde på holdet, i så fald er der 2 instruktører på.
Instruktøren er Irene Liliequist, og I kan læse mere om det på hendes hjemmeside her:
www.hundeliv.dk Gå til menupunktet "Hundetræning" (Rul ned til "Hold o")
Før tilmelding, læs da også disse 3 emner i menuen:
-Ideologi (Der står om metoder)
-Praktisk information
-Er din hund parat til at kunne træne på hold
Jeg har mailet og spurgt nærmere til indholdet af træningen, og hun har svaret:
"På dette hold arbejder vi med hverdagslydighed blandt andet ikke at trække, indkald, være rolig og tavs (selvkontrol) den daglige aktivering indeholdende ”mental jogging”: Stimulering af hundens lugtesans, problemløsning, kropskontrol og tricks."
Jeg tror det bliver rigtigt spændende, og håber nogen herfra har lyst til at være med, så holdet kan komme op at stå.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Men ellers må vi vente til der bliver oprettet et hold magen til i week-enden på et senere tidspunkt, der er faktisk et, men det er forlængst fuldt booket.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
apr 2007
Men da jeg skal bruge 2x2 timer på transporten, vil jeg meget gerne kunne slå det sammen med noget leg / frikvarter efter træningen, og Guincho skal ikke lege med store hunde, som jeg ikke kender særdeles godt.
Lige børn leger bedst:)
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 30
apr 2007
Men hvis vi ikke bliver nok til at få holdet op at stå, kunne vi prøve at få Irene til at lægge et hold på et bedre tidspunkt, så send mig lige en pm hvis du kunne være interesseret i det:)
Træning for små racer, Kbh.