Alene hjemme! Problemer! Alene hjemme! Problemer!
Hey Folkens!
Har en Amstaff han på 7 mdr.
Og jeg bor stadig hjemme hos de gamle, og lille Zupra (hunden) er opvokset sammen med mine søskende og forældre, MEN nu skal jeg flytte hjemmefra her om 2 måneder's tid! og jeg har jo aldrig trænet ham til at være alene hjemme for der har aldrig været behov for det? der har jo altid været nogle hjemme? og har lagt mærke til at bare jeg går på toilettet så klynker han uden for døren, og hvis jeg lukker ham inde i huset og jeg går udenfor så skriger han som om han er ved at blive slået ihjel? det er jo ikk et så godt tegn hvis jeg skal flytte hjemmefra da han kommer til at være alene hjemme 7-8 timer hver dag når jeg skal på arbejde ?? HVA GØR JEG ? ud over at købe en kong til ham
dec 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 72 Svar: 413
Du skal gå (som om han skal være alene), men du går bare ud så du kan høre ham. Han begynder sikkert at hyle, men lad ham hyle, og fårst gå ind når han holder op. Det gjore min moster med hendes hunde, første gang stod hun ude i en time.
Men går du ind inden han holder mund, tror han at det er fordi han hylder at du kommer.
Jeg sminder også en beskidt bluse ned til ham, for så kan han lugte dig, og det kan måske hjælpe lidt.
Det er mit råd, ved det er mega hårdt, men de er ikke dumme og finder hurtigt ud af det ikke hjælper.
Cosmo græd i 20 min første gang og det har været det, men han har også været alene hjemme fra da han var ca 10 uger.
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Alene hjemme! Problemer!