{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundetræning i nordsjælland
  • #2   1. dec 2009 Det er der ikke

• #3   1. dec 2009 Prøv Dansk Dyreinstitut - jeg har trænet med en Engelsk Staff. Bull Terrier... Ingen problemer der smiley

• #4   1. dec 2009 Hej Lea

Jeg starter hold opp igen, Det er i Helsingør. Der er 6 hunde på hvert hold, har lige afsluttet et. Skriv en pb hvis det er noget...

• #5   2. dec 2009 lidt ærgeligt at FOF nordsjælland nægter at optage kamphunde racer på holdene for der er ellers både gode trænere og 10 gange træning for 410 kr

heldigvis rubricerede de ikke min kaukasiske hyrdehund som "kamphund" og træneren kendte racen selv, men syntes generelt at fordomme mod racer er noget pjat, og netop med de problemer der kun være med kamphunde i ukyndigges hænder skriger jo til himlen om træning af alle hvalpe

mht fordomme og forbud så syntes jeg det er groteskt at udelukke visse racer fra træning
    fra mit eget hold har jeg feks kun oplevet 2 hvalpe der var agresive over for andre og det drejede sig om en gravhund og en dansk/svensk gårdhund, hvilket også passer meget godt til de oplevelser jeg har haft IRL med situationer hvor jeg selv har været tæt på at blive bidt

Kommentér på:
hundetræning i nordsjælland

Annonce