{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridehus-tomt drivhus
  • #1   2. okt 2009 Jeg har noget varmt og regntæt tøj du godt må leje for 100kr/timen smiley

• #2   2. okt 2009 Ha ha Daniel. Åh ville også gerne træne indendør når det rusker og regner.

• #3   2. okt 2009 Der må da være rideskoler omkring Odense? Langt de fleste rideskoler kan godt bruge pengene, så hvis man spørger pænt, lover t samle op efter sig osv, så er jeg endnu ikke stødt på en rideskole der ikke gerne har lejet deres hal ud til den slags:o)

• #4   2. okt 2009 Smiler til Daniel smiley

Michelle. Jo det er mange ride-hus, men på de tidspunkter hundfolkene kan er de samme tidspunkter som hestfolkene også kan...og da de har ridehuset primært til heste så er det dem som først kommer til mølle...

Min nærmeste nabo har 5 ride hus...men de skal have en formue...suk

• #5   2. okt 2009 øv det er da rigtig surt. Jeg har haft hest stående flere steder hvor agilityfolk kom og brugte det en gang om ugen. Det var da så bare tur-dag for de fleste af os i stalden, eller osse blev det hestens fridag, hvis man da ikke havde mulighed for at komme om formiddagen.

Men håber da i finder noget:o)

• #6   2. okt 2009 Håber vi finder noget snart så hundene kan træne tørpotede og i en rimelig temperatur til vinter!

Faktisk handler det ikke så meget om temperatur og regn når vi snakker indendørs agility træning. Det handler om underlaget. Ofte er der frost i jorden som gør underlaget for hårdt og det er for glat at træne udendørs om vinteren.

• #7   2. okt 2009 Vi er så heldige at vi har fundet et sted at leje os ind i en hal, hvor der er lys og tæppe på:-) Den er lavet specielt til agility i vintersæsonen. Men det er, desværre for dig, på sjælland.

Men det kunne da være at det også fandtes på fyn? Findes der ikke en "agilityfreak" som har en hal, I kan låne?

• #8   2. okt 2009 Å Mette. Det er bare ikke særlig mange som har det der tæppe...jo Border collie klubben...i Vallensbæk.

ååå Jubiii har fundet et sted indendørs i et udryddet drivhus på 450m2 med sand som underlag...og lys....Vintertræninger reddet for min Cash og hendes handler.

Nu er det bare spørgsmål om hvor mange odensianer som synes at 20minutter er ok bilkørslesafstand....

• #9   2. okt 2009 Åsa:

Dejligt at I har fundet et sted:-)) Vi har lejet det af nogle private. IKKE en klub:-))

Og vi har 35 minutters kørsel , ca, hver vej og kører det gladeligt:-)

• #10   2. okt 2009 Mette: Øv tror aligevel vi ikke kan være der...selv om vi må...da det er en jord-sandblanding som underlag...og det bliver helt støvet i luften, har jeg nu hørt ....suk

• #11   2. okt 2009 Åsa:

ØV ØV!!....... Så må du have en annonce i lokalavisen:-))

Vi skulle jo have flyttet et helt hold PLUS vores 3 trænere, da vi var blevet uenige med bestyrelsen, der hvor vi gik...... Og så fandt vi dette sted, hvor vi har lejet banerne 3 måneder af gangen og så har vi fået lov at bruge hallen i den sidste måned:-)

• #12   2. okt 2009 ååå det lyder bare fantastisk!! I er godt nok heldige!

• #13   2. okt 2009 Åsa:

Du KAN også tro at vi er glade. Vi var DYBT fortvivlede, da vi pludselig stod et helt hold og trænerne sagde op..... Holdet var HELT enige om at enten fandt vi et sted at træne SAMMEN og med vores skønne trænere eller også stoppede vi med agility, for vi har det hyggeligste hold, man kan forestille sig. Så vi ville IKKE væk fra hinanden..... Så dette tilbud kom som sendt fra himlen:-)

• #14   3. okt 2009 Afstandsmæssigt tror jeg ikke du skal bekymre dig ... de fleste hundetosser kører gladeligt for det de vil have smiley

Jeg kører fx 20 km til agility-træning, 50 for selv at undervise og 40 for mit rally træning ... så vi får kørt nogle kilometer kræet og jeg *lol*

• #15   3. okt 2009 Åsa, det er da bare at vande lidt inden træning, ikke så det sejler men så overfladen lige er fugtig :). Det gør man også i ridehuse og på ridebaner smiley

Kommentér på:
Ridehus-tomt drivhus

Annonce