1.616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Er der virkelig sådan en umulig hund?? Er der virkelig sådan en umulig hund??

Hej alle sammen

Jeg bliver snart (dvs. til december) ejer af en lækker lille begale hvalp..

I den fobindelse Har jo nogle spørgsmål:
- er en begale virkelig sådan en umulig hund, som alle tuder vores øre fulde med?
- er der nogle specialt man skal gøre/ ikke gøre med en beagle hvalp?
- har læst bogen om beagler, som er skrevet af beagle klubben og ja det er en anderledes hund, men ikke en umulig hund, eller?
- hvordan kan man gøre en begale til en dejlig hyggelig familien hund og ikk en hund som render på væggene?

hmm, det var vist det.
Hvis i sidder med nogle gode råd, amg en beagle så kom endelig med dem.. Alt hvad der lige falder jeg ind, som vil være en nyttig viden for mig., som kommende beagle ejer smiley

Lige et sidste spørgsmål:
- hvor hurtigt skal man gå frem med alene hjemme træning?? Går man fra at hunden er alene hjemme i 5 min til flere timer, på kun et par dage, eller hvor ofte træner man det??

På forhånd tak

Vh Line

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der virkelig sådan en umulig hund??
  • #1   22. sep 2009 en beagle er en meget sød hund men den har noget enegi så man skal lave en del med den

• #2   22. sep 2009 Tror bestemt at det er muligt at gøre en beagle til en go familiehund, jeg er af den overbevisning at alle er født "neutrale så det er prægningen der er afgørende...

Jeg kender kun en beagle, og den er total umulig... Bobsy som hun hedder er et resultat af en Far der køber en hund til sine 2 unger og derfra lader dem klare alt mht renlighed, lydighed osv, så i dag, Bobsy er nu 5 år, aner hun ikk hvad hun hedder, besørger altid indendørs og er faktisk skide træls at være sammen med da hun ingen opdragelse har, overhovedet smiley

• #3   22. sep 2009 Min gamle skoleveninde har en Beagle... Rigtig sød hund og hun leger rigtig godt med min hund. Én ting ved jeg i hvert fald fra dem og det er at din have skal lukkes rigtig godt og grundigt af smiley

Fo rderes vedkommende har de måtte 'hegne om' 3 gange fordi hun blev ved med at finde udveje og grave sig ud, så nu er det den rene Guantanamo-base hjemme hos dem smiley

Så sørg for at lukke ham/hende godt inde smiley

• #4   22. sep 2009 Prøv at skrive til hende her, hun har en Beagle. Hun ved noget om dem, eller ihvertfald hva hun har gjort med hendes egen.

Må man spørge hvor du ska ha den fra? Hvis ik du vil svare her ka du bare sende en pb.

• #5   22. sep 2009 Hvem er hende jeg skal skrive til smiley

Jeg skal ha den fra en kennel der hedder Beagleboys.. De forventer hvalpe d 5 oktober, så jeg håber på et få ham i starten af december...

• #6   22. sep 2009 Line: undskyld sætter li linket ind, sorry.
    (link fjernet)

• #7   22. sep 2009 Line: de klare sig da vist også rigtigt godt til udstillingerne.

• #8   22. sep 2009 En beagle er ikke hverken værre eller bedre end så mange andre racer (jeg går udfra du mener træningsmæssigt når du skriver umulig)

De beagles jeg kender er faktisk rigtig gode til træning -deres problem består i at de ikke kan gå uden snor i områder med vildt (uanset om det så er harer, rådyr eller noget helt 3.)
    Når først færten er fundet, så er de skredet hvis ikke der er snor på.
    Men på træninsgpladsen er de rigtig dygtige.

• #9   22. sep 2009 Eddie og jackie:
    tusind tak, har lige skrevet en pb til hende smiley
    De klare sig rigtig godt på udst. og de er nogle fantastiske fyrer.. Faldte pladask for dem første gnag jeg var nede og besøge dem. De går virelig op i deres opdræt og mankan mærke at de elsker det.

Michelle:
    tak for det. Det gælder både træning, men også bare når ,man er der hjemme..
    mange siger at det er træls at besøge en beagle, for de suser rundt hele tiden, kan ikke ligge stille, høre ikke efter osv.
    Så det kunne være rart at høre fra nogen som havde positiv erfaring med en beagle og som kan fortælle mig at det også er muligt at få en hund som gider ligge op putte i sofaen engnag i mellem smiley

• #10   22. sep 2009 Line -jeg er af den overbevisning at alle hunde kan lære at slappe af i hjemmet, hvis de får tilpas med aktivering/motion i det daglige.

Med en beagle tænker jeg at masser af næse-arbejde ville være en god idé:o)

• #11   22. sep 2009 En Beagle er vel hvad man kalder en jagt-hund/støver og har derfor brug for øvelser der stimulerer de instinkter den dermed har. Så som Michelle skriver er næsearbejde en rigtig god idé...

• #12   23. sep 2009 Jeg tror også, at det vil være en god ide at lave kontakt- og samarbejdsøvelser med din hund - så I laver noget sammen :o)

• #14   23. sep 2009 Hej alle

Tak for jeres interresse... det er som sagt først til december, den bette hvalp skal hjem og bo hos os, så lige nu tror jeg bare det er nervøsitet der presser på nu smiley kommer det tal at gå, kan den lide at være hos os osv..

Men når den først er kommet hjem til os, så kommer der helt sikkert 117 spørgsmål og så høre i nok fra mig igen smiley

Men tusind tak for jeres tilbage meldinger...

Kommentér på:
Er der virkelig sådan en umulig hund??

Annonce