Alene hjemme spørgsmål.. Hvalp. 9 uger {{forumTopicSubject}}
1. Låner denne profil til vi får taget billeder af vores egen:).
2. spørgsmålet: Vi træner alene hjemmetræning med vores tyske pincher på 9 uger, vi går en tur med ham først og så når vi kommer hjem lader vi ham være i ca 15 min og så ligger han sig i sofaen, og faler i søvn, Han løfter lige hovedet og ser vi går ud af døren og så falder han i søbn igen, når vi kommer ind efter 2 min så sover han stadig, han kigger bare lige når vi kommer ind, og så tilbage til drømmeland. MEN! er det forkert er der noget vi skal gøre om... han sover jo bare så det jo svært at vide hvornår han "indser" vi er væk, selv om han ser det.
håber i kan hjælpe lidt her
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
Nu skal i så bare øge tiden hvor han er alene, og stadig ligger på sofaen og sover... øg tiden til 5 min, 10 min, 20 min, 30 min, 45 min osv...
oplever i på et tidspunkt at han blir urolig, så er det fordi i er gået for hurtigt frem, og i må derfor gå lidt tilbage i tids-træningen... men det er i øjeblikket da vigtigst, at I først går ind til ham igen, når han er rolig/tier stille igen. (han må nemlig ikke lære, at han blot skal blive urolig, gø eller pive, for at få jeg til at komme ind. Han skal opdage, at I først kommer når han er rolig. )
håbr det gav nogen mening?
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 12
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
i er super godt på vej! keep up til good work
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 898 Svar: 11.896
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 12
En anden ting, hvor meget skal man træne det med ham dagligt og hvor meget må man øge tiden dagligt hvis vi mener at vi godt kan gå i længere tid?
Alene hjemme spørgsmål.. Hvalp. 9 uger