{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Kaninslæb - træningsmakker KBH-området {{forumTopicSubject}}

Jeg var til introkursus på kaninslæb i går, og er faktisk blevet ret tændt på idéen.. Det skyldes nok primært, at min lille cairn terrier var en stjerne til det, og er helt vild med det! smiley

Derfor søger jeg andre, der jævnligt træner kaninslæb i KBH-området, eller nordsjælland.. Det er hyggeligere at være flere, og så er det absolut en bonus hvis i har erfaring smiley

Håber at høre fra jer, og hvis i kender nogen som kender nogen, må i også meget give lyd fra jer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninslæb - træningsmakker KBH-området
  • #2   26. aug 2009 Det var en intro-dag med terrier-klubben.. Der er ikke noget fast endnu, men der bliver noget træning (hvor man hjælper hinanden) ca. 1 gang om måneden...

Du slæber kaninen og lægger et spor, og derefter skal hunden søge sporet (med næsen i jorden), og finde frem til kaninen. Sporet er altså "det vigtigste"...

• #4   26. aug 2009 Carina - det er der, men det kunne være rart med en mere, der har lidt erfaring, som man kan støtte sig op af... Så jeg håber en sådan melder sig på banen! smiley

Kommentér på:
Kaninslæb - træningsmakker KBH-området

Annonce