882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

VIGTIGT AT VIDE ANG. TIS, BÆ OG HUNDE! VIGTIGT AT VIDE ANG. TIS, BÆ OG HUNDE!

Noget der også er MEGET vigtigt er at HVIS / NÅR hunden lige har haft et uheld, må den IKKE komme ud!
Folk tror at de så viser den at det er uden for at det skal ske, men i virkeligheden lære de hunden det modsatte! =:0)

FORKLARING!!!! *S*
Eftersom de fleste hunde jo godt kan lide at komme ud, opfatter den det som en form for belønning for at lige have tisset eller pøllet på gulvet indendørs, at komme ud!
IKKE LIGE FORMÅLET!! ......Vel?

Nej, har hunden lige haft et uheld, så vent i 10-15 min., og SÅ gå ud med den!

Mvh: Ludvig og far!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIGTIGT AT VIDE ANG. TIS, BÆ OG HUNDE!
  • #1   26. feb 2006 ok hehe

• #2   26. feb 2006 Altså helt ærligt, det er da godt nok ikke på den måde at jeg altid har en ren hund efter 14 dage, hihihi.

• #3   26. feb 2006 *G*

Var dette indlæg ikke tiltænkt denne tråd, hvori du allerede har deltaget ;o)

(link fjernet)

• #4   26. feb 2006 det havde jeg ikke...

• #5   26. feb 2006 Jo, det var til et andet indlæg, .....men det gik op for mig at der nok er mange der ikke ved det, .....og da jeg jo gerne vil hjælpe så mange som muligt med denne (syntes jeg) vigtige infomation, .....ja, så kopierede jeg det lige og lavede et forum selv!! =;0)

Mvh: Ludvig!

Ps: Nu håber jeg så bare folk ser den! *GG*

• #6   26. feb 2006 Smart smiley

• #7   26. feb 2006 Tror at du haqr misforstået et eller andert...

• #8   26. feb 2006 Tak havde hellere ikke læst den før, det lyder faktisk ret logisk, det må prøves næste gang vi skal ha en lille hvalp

• #9   26. feb 2006 Hvad mener du Babett?
    ....Det er ikke alle der gør det, det er ikke yderst nødventigt, men det er dog det rigtige! =:0)

• #10   26. feb 2006 Jamen folk må da også gøre og mene andet, ...det er jo bare et fif fra mig til dem der vil bruge det! =:0)

• #11   26. feb 2006 tag hunden i det, løft den op i nakkeskind og ende.. når enden løftes fra gulvet stopper hunden automatisk med at tisse; bær den udenfor og roooooos den når den tisser færdig =)

kayser var renlig og pålidelig efter kun 1 uge (ca) og tissede kun inde 5 gange =)

• #12   26. feb 2006 Jamen der er jo mange måder at klare den på, ......og der er jo også forskel på hunde, ..nogen er enorm nemme, og andre er (for at sige det pænt) yderst besværlige! *G*

Men der var en forspørsel herinde, og den reagerede jeg på, for det er det jeg er "opflasket" med, og det virker 100%

Og det er jo ikke altid man kan nå det eller ser det før det er sket! =:0)

• #13   26. feb 2006 ej nina det gjorde du da vel ikke???

det er kun ens egen skyld hvis hunden tisser inden for - den ved da ikke det er forbudt!

Man skal lære den det ved at rose den når den tisser ude, når den selv går hen til døren osv

i starten går man ud når hvalpen har spist, sovet eller leget - og hver gang roser man den

så tager det ca 2 uger og så er den skid slået!

• #14   26. feb 2006 Ja, det ville jeg også mene?

Ludvig har tisset 2 gange inde, og skidt 3, .....men efter ca.7dage, fandt han ud af at det var langt federe at besørge ude og få ros, end at gøre det inde og der ikke skete noget!
    .......God dreng!! =;0)

Personligt syntes jeg også at ALT form for fysisk straf er forkert! ....men det er jo måske bare mig?

Slår folk også deres spædbørn i røven når de skider i ble'en?
    .....Det er jo det samme, ....hundehvalpe har bare ikke den luksus at kunne få ble på! =:0)

• #15   26. feb 2006 Rart med lidt forskellige metoder - får jo snart en lille fræk hvalp hjem...

Men vil også sige den med nakkeskindet er jeg ikke tilhænger af og da slet ikke med den størrelse hund jeg har - Griner

Da Ozzy var hvalp skete det at han tissede nogle gange og han var nok en måned om at finde ud af at det skulle foregå uden for hver gang...

Og det var selv om vi gik nok så meget med ham og både efter spise og lege tid...

Tror bare det er forskelligt hvornår hvalpen er klar til det... Lidt ligesom børn med bleen...

• #16   27. feb 2006 Altså jeg gjorde som Hans-Christian til sidst, da min hund stadig ikke vra renlig efter en måned. Så gik der omkring yderligere 2 uger med den her metode, så var hun renlig. -Det ER altså ikke charmerende med en 3½ måneder gammel hvalp der gør hvor den vil!

Kommentér på:
VIGTIGT AT VIDE ANG. TIS, BÆ OG HUNDE!

Annonce