{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Privat hundetræner søges i 9000/ 9400 {{forumTopicSubject}}

Vi søger en privat hundetræner til en ærlig hundesnak om vores amerikanske staffordshire terrier, som reagerer på ens nervøsitet. Problemet startede da han blev bidt af to doggo argutinoer og i den anledning blev nervøst anlagt overfor andre hunde. Der er i den senere tid opstået en del situationer, deriblandt en, hvor jeg blev overfaldt af en mand, der sprang ud af en busk, hvorefter han beskyttede mig. Dette var afgørende for både hans og min nervøsitet, nu mangler vi en der har tid til at lære os begge hvordan vi skal forholde os overfor fremmede (især dem der gerne vil hilse) Vi vil gerne have en snak i hjemmet med en uddannet hunde socialilog, og alt for at forsider som dem der i den seneste tid har været så populære bliver begrænset smiley

MvH
Marianne og Bastian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privat hundetræner søges i 9000/ 9400
  • #1   16. jul 2009 Kontakt din lokale dch afdeling og få nummeret til konsulent tjenesten. Dch stiller gratis konsulenter til rådighed, det eneste du skal betale er ca 3,50 kr pr km han/hun skal køre hvis de skal komme på hjemmebesøg.
    Og nej, man behøver ikke være medlem af dch for at få konsulent hjælp.

• #2   29. jul 2009 Hej.

Jeg kan anbefale dig at kontakte Hundepsykolog Lone Greva, - hermed kontaktoplysninger:

Hundecentret v/hundepsykolog, cand. psych. Lone Greva
    Århusvej 258 · 8464 Galten
    Telefon: +45 87 48 38 78 · Mobil: +45 20 92 63 28 · Fax: +45 87 48 38 32
    Mail: post@hundecentret.dk
    www.hundecentret.dk

Hilsen Ann

Kommentér på:
Privat hundetræner søges i 9000/ 9400

Annonce