{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
282 visninger | Oprettet:

Balder gør hele tiden. {{forumTopicSubject}}

Godaften, jeg har lige et spørgesmål, Min hund balder gør hver gang der er nogen ved døren, tit kan det også bare være lige så snart der er en bil på vej ind i gården. han kan selv gø hvis der er en dørklokke, og jeg har haft ham siden han var 8 uger og han har aldrig levet et sted med en dørklokke. det er et virkligt stort broblem for os, så håber i kan hjælpe lidt. For os er det ok han løber ud til døren og er glad for gæster, men det gør,eri er simpel hen blevet for meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Balder gør hele tiden.
  • #1   25. feb 2006 Kan se at Balder er en JRT blanding og de er jo meget glade for at gø. Vi havde også en del problemer med Bastian i starten han gøede hvergang der gik nogen forbi ude på gaden (det var tit). Men jeg gik med ham ud til havelågen og når han gøede gav jeg ham en sit kommando og så snart han holdt op med at gø, fik han en kiks, det har hjulpet en del. Men han gør stadig når det banker på døren.

• #2   25. feb 2006 ok. når han er i haven er der ikke nogen problemer. han løber tit hen til hegnet og snakker med de forbi gåndene. Det er indendørs han er irriterende. Jeg ved ikke om det er fordi han bliver bange eller fordi han bliver sur. Vi har aldrig haft indbrud el. lignende, alle gæster er venlige mod ham (og han mod dem). Vi har prøvet at kalde ham over til os og snakke med ham, vi har prøvet at aflede med godbider/leg, vi har skældt ud, osv. osv. intet hjælper

• #3   25. feb 2006 Det kan være at han er beskyttende overfor jeres hjem, han beskytter jer...
    Jeg kender det godt fra Bastian, når han først er begyndt at gø og køre sig selv op så er det svært at stoppe ham igen.
    Måske I skulle prøve at øve med at banke på døren, så han vender sig til det

Kommentér på:
Balder gør hele tiden.

Annonce