919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Træning i eller i nærheden af Ringsted Træning i eller i nærheden af Ringsted

Vi, min kæreste og jeg, har for ca 2 mdr siden købt en dejlig schæfertæve. Nu søger vi træningssteder.

Jeg har ledt lidt frem og tilbage inde på googe og har fundet lidt, men ville gerne høre om der er nogen der har noget erfarring med nogle gode træningssteder i eller i nærheden af Ringsted?

I første omgang skal det bare være lidt grundtræning og så gerne med lidt social omgang med andre hunde, frikvarter.

Er der i øvrigt nogen der ved om DCH træner i Borup på Sjælland?

På forhånd tak for hjælpen

MVH Stine, Per og Ally

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning i eller i nærheden af Ringsted
  • #1   25. feb 2006 Ved ikke lige om det er i nærheden af Ringsted...

Men vi går til træning hos Merethe Børgart i Tappenøje...

Det er super godt og der er frikvarter i starten og slutningen af træningen - så de kan få krudtet af...

Hun har en hjemmeside du kan gå ind og kigge på :
    http://www.hundepoten.dk/

Hilsen Mette ;o)

• #2   25. feb 2006 (link fjernet)
    Et ganske udmærket sted *SS*
    Pøj pøj med træningen spør hvis der er noget jeg kan hjælpe med

• #3   25. feb 2006 Mette & Tommy : Det er godt nok dyrt:-O men vil selvfølgelig lige undersøge det nærmere, tak smiley

Tina : Jeg har fra flere hørt at træningsmetoderne kan være lidt hårde..... dette er ikke din erfarring eller? Er det evt noget i deres fortid? Eller hvad kan skyldes rygterne...nogen idé?

• #4   25. feb 2006 Ja det er lidt dyrt...
    Men personligt synes jeg det er alle pengene værd ;o)

• #5   25. feb 2006 I Ringsted er der en PH afdeling (Dansk Politihundeforening) - Den ligger på Møllevej,
    (link fjernet)
    Formand: Henning Hjorth - 57 52 85 67

du kan da prøve... mener at prisen er ca. 500 kr. årligt.

• #6   25. feb 2006 Babett : Takker, det er et forsøg værd:-)

• #7   25. feb 2006 StineP: Hårde træningsmetoder, ja det er da et godt spørgsmål, efter min mening syntes jeg det ikke, men træner ikke selv i kreds 84, men er meget glad for min træning i schæferklubben, hos os bruger vi boldmotivation, nogle klikker andre guf.
    Og nu er det jo brugshunde vi har og ved da at der er en del fordomme/rygter omkring vores træningsmetoder ingen tvivl om det.
    PH som Babett skriver er også et ganske godt bud på god træning.
    Kvh Tina

• #8   25. feb 2006 Har iøvrigt sendt dig en besked retur på dine spørgsmål ;o)

• #9   25. feb 2006 Stine P: næææ ser lige at vores piger har samme far skønne Falco altså hvalv søskende *SS*

• #10   25. feb 2006 **SH..Batgirl - Tina** :

Ja da, jeg træner selv i PH. og det er ikke hård træning - vi bruger hundens egne evner og drifter...

• #11   25. feb 2006 Babett: Jeps da, Schæferhundeklubben og PH er rigtige gode bud på god træning ingen tvivl om det.

Tror det jeg forsøger at siger er at for mange kan det virke som noget voldsomt når vi arbejder med vores hund i forsvars arbejde, selv om som du skriver at vi bruger hundens evner og drifter.*S*

• #12   25. feb 2006
    **SH..Batgirl - Tina** :

Jeg ved at der er mange PH folk som træner bidearbejde i schæferhundeklubben. og har også selv gjordt det - da hunden virkelig lære at være aktiv og passiv.

• #13   25. feb 2006 Det lyder som at det er nogle der ikke har sat sig ind i hvad der evt forgår til selved træningen som har fået det indtryk.... Men rygter skal jo ikke ødelægge ens træningsmuligheder, så det kan jo komme an på en prøve:-)

Rygterne lyder faktisk af noget som slemt som at man skulle have en ødelagt og utryk hund efter et par måneder med træning der... smiley

Tak for hjælpne indtil videre, kom endelig med mere:-)

Tina : Ja det er meget skægt at få lov at se og læse om halvsøskende:-)
    Ærgeligt ry når/hvis det ikke er tilfældet.

• #14   25. feb 2006 DKK har træning ved Dagmar skolen i Ringsted. Forskellige hold kig på www.kennelklubben.dk under kreds.

Starter op i marts. Jeg har tilmeldt den "lille", har ikke gået der før, kun til ringtræning :o)

• #15   25. feb 2006 Tak tak, lyder godt. Bestemt noget der skal ses nærmere på:-)

Kommentér på:
Træning i eller i nærheden af Ringsted

Annonce