{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bang du død øvelse?
  • #1   8. jul 2009 jeg har lært oscar det :). du skal lave en pistol ud at hænderne smiley
    så siger du baaaaang, og så ligesom skupper lidt til din hnd, sådan så den ligger sig helt ned. evt. en godbid ville være godt lige og have i lommen smiley

• #2   8. jul 2009 Jeg ville starte lidt anderledes - og det har jeg også gjort med Lanka.

Start i en dæk, og før en hånd med godbid rundt om hovedet ligesom til en "rul". Ros/klik og giv godbidden, når hunden "følger med". Når du kan få den helt om på siden, holder du hånden i ro, og mens den er i ro giver du kommandoen "død".

Så trapper du stille og roligt håndbevægelsen ned, og bliver ved med at gentage kommandoen DØD. Når hunden har styr på kommandoen, kan du bare pege med en finger, eller to fingre - siddende eller stående - så vil den smide sig om på siden ved sidste ord af sætningen "Bang, du er død".

Må dog indrømme, at jeg bare bruger "Bang" smiley

• #3   8. jul 2009 hun er blevet stor så jeg kan ikke bare ligge hende ned ved at puffe idt til hende smiley

• #4   8. jul 2009 Hih jeg kan heller ikke skubbe drengene omkuld - og tror bare Lanka ville hoppe sidelæns, hvis jeg forsøgte med hende!

• #5   8. jul 2009 Hunde skal i dæk og du skal se på dens bagben til hvilken side de ligger, og rulle den modsatte vej. Man fører en godbidover hovedet langs nakken og hunden skal jo så følge med, i det den ligger fladt på siden roser/klikker man. Den må ikke rejse sig før den får FRi, da den ellers kan springe op igen med det samme og det er jo meningen den skal ligge stille lidt tid.

• #6   8. jul 2009 Jeg har fået hende ned i dæk nu og så siger jeg "Bang" mens jeg køre en godbid hen over hoved så triller hun om på siden og så siger jeg "Dyygtig" og så får hun godbidden smiley

Hvor længe skal man træne med godbidder før man beinder at tage dem fra?

• #7   8. jul 2009 jeg gjorde som karina ved mine tre.... men jeg sagde kun død... og når han så løfter hovedet plejer jeg og sige... Det gør en død hund ikk... så lagde han sig helt fladt... smiley de andre er kun under indlærings fasen... men der siger jeg kommandoen når jeg puffer dem om på siden... ( starter i dæk)

• #8   10. jul 2009 Jeg lærte min Chihuahua det sådan her

Hænderne op - Stå på bagben- ved at føre godbidden over hunden snude, ikke direkte over, men skrå.

BANG- Jeg siger bare bang- og hunden lægger sig ned.

Jeg trænede først stå på bagben og meget hurtigt efter at stod på bagben så sagde jeg bang og lagde ham ned. bare normalt.
    Derefter trænede jeg rul og bad om om at blive liggende (stille) I længere og længere tid.

Kommentér på:
Bang du død øvelse?

Annonce