319 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Tricks!? Tricks!?

Hejsa allesammen. (o;

Jeg har en hvalp på ca. 15uger.

Han har "allerede" lært Sit!, men jeg vil gerne igang med at lære ham nogle flere tricks..

Nogen der har nogle gode forslag, som man sagtens kan gå igang med nu og ikke mindst, gode ideer til hvordan man kommer igang med dem? Det behøver ikke være "brugbare" tricks, det kan også bare være sjove og hyggelige tricks. (o; Det skal lige siges, at han har svært ved at koncentrere sig, så også gode ideer til at holde koncentrationen er velkomne!

På forhånd tak for hjælpen. (o;

Kig forresten forbi hvalpens profil. Det er Basil ;o)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tricks!?
  • #2   7. jun 2009 Eb hvalp på 15 uger,er helt ny, og at kræve koncentration så den kan lære tricks lige nu, er måske lige lidt høje krav.
    Gør den hellere tryg ved dig gennem lidt leg osv.

• #3   7. jun 2009 Vil også sige det samme som de to små
    men når han har lært det så er der nogle sjove her :

(link fjernet)

• #4   7. jun 2009 Mange tak allesammen.
    Ja han er ny og ung, men har har simpelthen så meget energi, at det tit går ud over møbler osv. Så i stedet for hele tiden at rende og skælde ud på ham, synes vi det er bedre at hente godbidderne og træne lidt med ham, så han laver noget i stedet. (o;

Nanna L, mange tak for den side! den var virkelig brugbar. (o;

• #6   7. jun 2009 Stine selv tak...
    Jason er også kun 20 uger...
    Og han kan sit, dæk, nej/ja, indkald, gi pote og kravle...
    Både på kommando og håndtegn....
    Vi træner kun 2-3 min af gange 1 gang om dagen... nogen gange 2 gange...
    Han kan også kun koncentrere sig i få min. af gangen smiley

• #7   7. jun 2009 Han har et foderbold. (o; men den er lidt kedelig når der ikke er foder i.. Og så "god" som er til at lege med den, ville vi jo skulle putte foder i den konstant. (o;

Nanna L, puha så er vi lidt bagud. (o; hvordan har du lært din at kravle? Jeg har prøvet lidt med vores anden hund Shady, men det hænger ikke rigtig ved..

• #8   7. jun 2009 Jeg dækkede ham af... og tog så en god bid foran snuden så han lige skulle strække sig lidt efter den, men ikk så meget så han ville rejse sig...
    Og så lidt efter lidt satte jeg godbiden længere og længere væk.... og nu kravler han hen af gulvet efter den smiley
    Håber det gav mening heh

• #9   7. jun 2009 og så selvfølgelig roste jeg ham hver gang han strakte sig efter den uden at rejse sig smiley

• #10   7. jun 2009 Okay. Jo det gav fin mening. (o; Vil straks gå igang!

• #11   7. jun 2009 (link fjernet)

^^ Der står en masse når man ruller ned på siden (;

• #12   7. jun 2009 Stine : God arbejdslyst.... smiley

• #13   7. jun 2009 sara T: Mange tak, den er virkelig god. (o;

• #14   7. jun 2009 Havde ikke lige set at der var en anden der havde linket til den (;
    men det er ihvertifald en rigtig god side ;p

Og hel og lykke (;

• #15   7. jun 2009 Kontakt øvelser. Træn ham i at søge dig og øjenkontakt og ros ham hver gang han gør det. Så kan I til sidst have en lang øjenkontakt. Det er en god idé at træne ude blandt andre ting også. Jeg gør det blandt andet på vores gåture, når der kommer biler, mennesker, cykler eller andet, så får jeg ham til at søge øjenkontakt smiley

• #16   7. jun 2009 Ann-Sofie N: Ja, det var da egentlig en god idé det med at træne blandt andre ting.. Havde jeg slet ikke tænkt på. (o;

• #17   8. jun 2009 Du kan også meget nemt lære den Gi´ pote.
    Det kan vores hvalp på 9 uger, og det er rigtig nemt at lære den.
    - Du starter med at få den til at sit, og så tager du og sætter en godbid imelllem fingrene og så kan den finde på at bide lidt eller hoppe op eller andre ting, men de skal du bare inorere helt, og pludselig tager den poten op og så siger du DYGTIG, og det gentager du selvfølgelig rigtig rigtig mange gange. Hver gang jeg beder vores om noget, så gir hun pote for så er man jo næsten sikker på der falder en godbid af til hende.. Haha men held og lykke da...

• #18   8. jun 2009 Du kan også lege gemmeleg...
    - Der løber du om bag et træ mens henden ser det, og nogen gange hvor den ikke ser det, og så skal den selv finde dig, så finder den også ud af at du godt kan blive væk. Og så roser man den selvfølgelig meget når den finder en smiley

Kommentér på:
Tricks!?

Annonce