{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

HJÆLP! (hjælp til træning) {{forumTopicSubject}}

Hej folk.
Jeg mangler sQ noget hjælp.
Jeg kan slet ikk styre min hund
nævner lig 6 ting som meget er et problem
1. Gør rigtig meget
2. Piver (ikk fordi han skal ud)
3.slikker rigtig meget på folk.
4.Løber væk vis chancen er der,
5. Ligeglad med hvad jeg siger
6. Skider altid ved fremmede.

Vil gerne ha ham vendt a med sove i min seng.
Bare helt med være i møblerne er det mulig.

Håber bare i kan hjælpe eller bliver jeg nød til a med ham for holder ikk til det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! (hjælp til træning)
  • #1   23. maj 2009 Jeg tror du skal have hjælp helt generelt til træning af din hund. Til at lære at motivere og at guide ham til den adfærd, du ønsker.

Når der er så meget, ville jeg finde en professionel træner, der kan vejlede.

• #3   23. maj 2009 1) hvornår (hvilke situationer hvad gør den af osv?)

2) hvorfor skal hunden pive når den skal ud? Luft den oftere, og vær opmærksom på den. Jeg er ikke tvivl om når reiki skal ud, og han hverken piver eller kradser på døren

3) Bed den lade være. Lær den at kontakt/leg eller hvornår den nu gør det, stopper når de slikker

4) Lær hunden et solidt indkald (start til træning hvis det kniber) og hold snoren på til det fungerer

5) i hvilken situation?

6) -vær opmærksom på din hund når i er ved fremmede. Sørg for at få den ud før uheldet sker

• #5   23. maj 2009 Få professionel hjælp til at løse alle de mange fejl & problematikker du selv har skabt.

Man kan da ikke bare gå áf med en hund, man selv har formet og opdraget ( eller mangel på samme ).

Hvorfor er du først kommet i tanke om at rette op på alt det nu ? smiley

• #7   23. maj 2009 Kære Sabrina.
    godt du beder om hjælp og ikke bare mister interessen for hunden mens du lader stå til.
    jeg synes du skal finde et nyt godt hjem til din hund det er ingen skam er at erkende man har gabt over mere end man magtede, derimod er det en skam hvis man bare lader stå til og derfor ikke får passet hunden optimalt, jeg siger på ingen måde du ikke passer din hund godt, tværtimod ser han ud til at have det skønt på din pr, så godt du nu benytter muligheden for at få hjælp.
    du har dog så mange problematikker med din skønne hund og nævner selv ordet komme af med, derfor synes jeg du skal gøre det og vente med at få hund et par år, herregud du er 18 og har hele livet foran dig så du skal nok nå at få en hel bondegård med dyr engang hvis det ellers er det du ønsker (smil)
    vi har selv overtaget en hund fra et ungt par fordi de ikke magtede hans aktivitets behov, de havde problemer med ham, til os passer det godt med en hund der skal trænes, udfordres og have meget motion, så et skift at hjem kan nu også være lykken for alle parter.
    - din hund ser skøn ud, jeg håber i finder en løsning der føles godt både for dig og hunden uanset hvilken du vælger.

• #8   23. maj 2009 Lyder til både du og hunden ville få meget ud af at gå til træning :o)

• #9   23. maj 2009 her er en der måske kan hjælpe dig hun hjalp mig med lign. problemmer det kostede lidt penge men var det vær. Du kan finde hendes hund under min den hedder Hr. larsen, hun er hundekonsulent og hundetræner. Er kanon dygtigt og er god til at lærer fra sig hun redede vores famile fra og skulle af med vores hund.

• #10   23. maj 2009 Alle dine problemer er selvskabte og derfor heldigvis også til at komme af med igen via træning.
    Dog vil jeg sige, at det at gø får du ham nok ikke helt vænnet af med, da han er blandet af to gøende racer... Men det kan minimeres med træning...

Der er dansk / svensk gårdhund i din hunds blanding.... Jeg ved ikke om du troede, at du købte en selskabshund... men en dansk/ svensk bør bruges... ellers bliver den en plage, da den har et stort aktivitetsbehov...

Hvordan ser din hunds hverdag ud? hvor mange og hvor lange ture går I om dagen? Hvad laver I på turene? Du kan fx indbygge nogle balanceopgaver, et fodersøg, et lille spor, 5-10 minutters lydighedsøvelser el. lign...
    Går i til træning? mødes du med andre hunde? laver du mental aktivering med ham?

• #11   23. maj 2009 han gør når der kommer folk. når han høre noget eller bare ser en skgge.
    hår jeg ber ham om noget som han ikk skal så kigger han bare dumt,
    rocky og mig kunne engang gå uden snor men kan vi ikk mere . vis jeg går ud for lege med ham uden snor så smutter han bare.

.han får både gå tur hver dag.
    han løber os ved siden a cykel med snor.
    vi leger tit hjemme med bamser og sådan.
    han møder tit hunde. han har en legekammerat på besøg idag.

Kommentér på:
HJÆLP! (hjælp til træning)

Annonce