{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

HJÆLP. Min hund sikker af!!! {{forumTopicSubject}}

jeg har en beagle som er en udbryderkonge for at sige det mildt... hvad gør man for at holde ham inde i haven??
haven er selvfølgelig hegnet ind smiley han graver under og hopper op på ting også videre over hegnet og ja hvad han nu lige kan finde på. HJÆLP!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP. Min hund sikker af!!!
  • #1   29. mar 2009 Vi måtte grave hegnet 1 meter ned i jorden og ligge murtens langs kanten inden vi hældte jord på igen for at stoppe freja gravede sig under. Så er det bare at sikre at der ikke står ting så tæt på hegnet at hvis den hopper derop at den så kan komme vidre over hegnet smiley

  • #2   29. mar 2009 vi var på et tidspunkt tvunget til at sætte børnesikringer på vinduerne, fordi hun lærte at åbne dem og sprang ud selv fra 1 sal.. så længe din ikke gør det, kan du godt slappe lidt af smiley var bange for at komme hjem til en hund med brækkede ben hverdag, for tænkt hvis det var lykkedes hende at åbne vinduet alligevel?? smiley

  • #3   30. mar 2009 have sjovt lege tøj til ham i haven så han bliver aktiveret... kan være han bare keder sig og det ser sjovere ud på den anden side...

  • #4   30. mar 2009 Lene K:
    ja vi har tænkt på at lægge fliser rundt i haven. og vi har flyttet alt væk fra hegnet og sådan men han er sgu ikke dum. han fandt ud af en dag at hvis han kravlede op på hegnet så var der nogle steder det var løst nok til at det bukkede så der kravlede ham pænt op også hoppede det sidste og hegnet er 90 cm...


  • #5   30. mar 2009 cecilie puk L:
    vi må også passe på når vi har åbnet vinduet han hopper også ud.. vi bor så i et sommerhus så det er kun en meter han hopper ned. surt at din selv kan åbne vinduerne håber ikke hun falder ud smiley


  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #6   30. mar 2009 Du har jo fået råd nok om at sikre dit hegn forneden, så her er et tip til at sikre det foroven.
    Køb nogle klare plast plader til tag ca. 50 cm brede sæt dem fast på pælene for oven med et vinkel jern, så det tipper i mod haven. Så har hunden ikke noget at "holde" i når den vil over.
    Prøv at forstille dig at L er toppen af stolpen og skåstregen pladerne.
    Sådan her l/ Kan du se fidusen ? Svært at tegne herinde ;0)
    ps. det holder også katte inde i haven.


Kommentér på:
HJÆLP. Min hund sikker af!!!

Annonce