{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

cykling og hundepoter? {{forumTopicSubject}}

Jeg cyklede meget med Freja før hun blev syg (fik Beagle Pain Syndrom) og nu har dyrlægen har nu sagt godt for at vi må starte op igen og nu sys jeg hendes trædepuder er meget tørre og det er mest asfaldt vi cykler på så det jeg tænker er det nok at smøre hendes poter eller skal jeg købe "sko" til hende? jeg vil gerne træne mig selv og hende op til at cykle langt... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykling og hundepoter?
  • #1   27. mar 2009 spørger jeg også om.. ?

  • #2   27. mar 2009 det længste vi har cyklet før hun blev syg er 2km... så vi går efter at træne op til det igen, gerne lidt mere smiley jeg cykler ik hurtigt, jeg cykler i Frejas tempo, dvs så hun kun traver og ik "galopere"

  • #3   27. mar 2009 jeg tror os jeg vil anskaffe mig et par, hendes poter er jo ik så "hærdet" nu som de var før, og selv om vi bliver trænet op så er det jo os hårdt at for hende at cykle langt på et hårdt underlag, vil jo nødigt hun sku få ondt i poterne .)

  • #5   27. mar 2009 Lidt overdrevet at bruge sko til en hund for at den skal trave 2 km. Smør evt. poterne lidt når du kommer hjem.
    Pas på, med at gøre hundene til "ikkehunde".


  • #6   27. mar 2009 jeg køber ik sko fordi det skal se godt ud, jeg ved godt at hun måske ik har brug for dem, men nu når hendes poter "er ude af træning" og ikke vand til at komme ud på hårdt underlag og blive slidt da hun pga af sygdom har skulle holde sig i ro, og vi sku os gerne ku cykle lidt længere end 2km til sommer... smiley

  • #7   30. mar 2009 Se mit fotoalbum med billig hjemmelavet sko, sy bred velcro omkring skoen, så holder de godt, skulle hunden miste en sko under vejes er det trods alt kun 7,50 krone du taber.
    jeg ringede også til en butik der solgte kvalitets sko, de havde rigtig gode tilbud på skoene, ekspedienten sagde de havde haft en masse bøvl fordi skoene ikke blev på hunden.
    inden jeg ringede var jeg helt sikker på jeg ville købe et par men efter min samtale med butikken endte jeg med ikke at købe dem

    - det skal lige siges jeg ikke har prøvet rigtige sko da jeg jo ikke købte dem.

    min løber 7 km om dagen og er stadig frisk til leg når vi kommer hjem, jeg har lært den at løbe inde i rabatten og så holder vi en pause undervejs hvor den kan besørge


  • #8   30. mar 2009 Hellosan (kopattesalve) er godt til tørre trædepuder.

Kommentér på:
cykling og hundepoter?

Annonce