{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KOntakt med hunden
  • #1   16. mar 2009 Kontakttræning?

• #2   16. mar 2009 Bruger jeg hver dag, men det er "glemt" når vi er til træning:( rigtig øv, for han kan blive rigtig god, vi skal bare over den hørtel..

• #3   16. mar 2009 Mit forslag ville være, at du et stykke tid trænede kontakt hele vejen til træningspladsen. Så snart du har svært ved at få kontakt, så stopper du op, og i går ikke videre før du har kontakt igen. Og sådan fortsætter du, og kommer langsomt tættere på træningspladsen.

Der kan gå rigtig rigtig lang tid før du kan komme ordentligt i gang med at træne på den måde, men til gengæld får du indlært kontakten helt optimalt, og det vil gavne jer resten af tiden :o)

• #4   16. mar 2009 Og hvis du har mulighed for det, så brug træningspladsen når der ikke er andre =)

Træn kontakt og let lydighed så hunden får fornemmelse af hvad pladsen bruges til =)

Holder i frikvarter hvor hundene leger?

• #5   16. mar 2009 Maria C Er du medlem af ftspaniel klubben så ville jeg da melde mig til træning gennem klubben træneren der skal nok kunne gi dig et svar på hvad du kan gøre for at få bedre kontakt

• #6   17. mar 2009 Alexander K, ja jeg er medlem af klubben og er lige startet til træning hos dem i søndags.
    Det er ikke så nemt at gå hen til de steder vi træner da de ligger henholdsvis en halv time og en time væk, fra hvor vi bor. Er osse ude med hunden hvor vi træner i dagligdagen og der er problemmet ikke så stort, det er mere når der er 15 andre hunde omkring ham, og man har gang i forskellige øvelser... men han er jo osse en meget energisk og livlig hund, der gerne vil lege med de andre, og der blir holdt frikvarter, det ene sted jeg træner.

Kommentér på:
KOntakt med hunden

Annonce