532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Min sbt opfører sig mærkeligt .. Min sbt opfører sig mærkeligt ..

Han er begyndt at bide efter min arm og prøve på at bedække den .. og han bider rimelig hårdt nu .. så når jeg får mig selv fri og prøver at ignorer ham så bider han fast i mine bukser.. Han er os begyndt at knurre engang imellem ..

Ved ikk hva der er galt, er total rolig over for ham ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min sbt opfører sig mærkeligt ..
  • #1   29. jan 2006 Han dominere dig i stor stil det er du nødt til at gøre noget ved ellers tager han magten der hjemme..

• #2   29. jan 2006 Han er ved at blive voksen. Afsted til en hundeskole. Det vil han have godt af. Og dig også. Du vil lære en masse om hundens adfærd. Den er i puberteten nu. Det er meget vigtigt du lærer om det hurtigst muligt. Så vi kan undgå at den, som mange andre muskelhunde, ender i markedet. I den alder.

• #3   29. jan 2006 han skal da bare ha en "bollebamse" smiley

sådan en har feike .. - så længe han ikke gør det på os .. så må han gerne ha sin " bolle bamse"

hihi

nei nå - tror også at du skal afsted til noget træning

• #4   29. jan 2006 sonne - *LOL*

• #5   29. jan 2006 Du bliver nød til at dominere lidt igen!!!

Næste gang han gør det tager du med hånden og klemmer hård rundt om snuden, indtil han kommer med et lille piv.... i samme sekund han gir lyd fra sig slipper du ham og roser ham.....
    bagefter ignorer du ham lige et par minutter

Gentag det hvis ham går det igen... hvis det bliver gjort rigtigt virker det også!!!

Det kan måske skylles at du har leget lidt for voldsomt med ham med hænderne...

Venligste Staff hilsner Anders

• #6   29. jan 2006 PS. generalt skal du rose lige så meget som du skælder ud...

Hvis du siger NEJ til et eller andet og han høre efter dit NEJ, skal du huske at rose ham for at høre efter :o)
    Hmmm. kan godt være at det lyder for indviklet, jeg syntes at det er svært at formulere sig helt rigtig med tekst *GG*

• #7   29. jan 2006 Ja undskyld jeg kan ikke lade vær!!!!

Men en anden ting er at det er super vigtigt IKKE at lege for voldsomt med sin sbt mens den er hvalp....
    Det er der absolut ingen grund til. Du køre ham op i et gear som han som hvalp ikke ved hvordan han skal komme ud af igen...
    Som hoved regel så lad vær med at lege når i er indenfor... lær ham at slappe af indenfor istedet!!! så er der også større sandsyndlighed for at han ikke "løber på vægene" når du ikke er hjemme...

• #8   29. jan 2006 Giver anders R ret...leger aldrig med hundene idenfor....
    Det har resulteret i at vores hunde sover eller ligger stille og roligt og hygger sig når vi er indendøre!

• #9   29. jan 2006 Tak for hjælpen ..

det vil jeg prøve .. smiley

• #10   29. jan 2006 Jasko >>> Det var så lidt håber virkelig at det lykkes dig...

Venligste hilsner Anders & Eigil

• #11   29. jan 2006 Anders R .. Hvordan er din sbt egentlig over for andre hunde ?

og er det din første hund ?

• #12   29. jan 2006 Jasko >>> Ja han er MIN første hund. dvs. jeg er vokset op med hunde og har altid haft dem omkring mig, men ham her er min første helt egen...

Over for andre hunde er han tilforladelig.... Jeg skal være over ham hvis der er andre hanner der er dominerende til stede... men jeg kan mere eller mindre styre ham med stemmens magt, behøver ikke at have fysisk fat i ham...
    Men hvis ikke jeg hele tiden minder ham om at han skal være en sød hund, så glemmer han det meget hurtigt :o)

• #13   29. jan 2006 Jeg har prøvet det med at tage fat om snuden på ham ..

Måske gjorde jeg det ikk helt hårdt nok for han kom ikk med noget piv , istedet da jeg slap ham, lagde han sig ned og kigge , så da jeg sku klappe ham for at rose , åbnede han munden igen efter min hånd . men kun åbnede han snappede ikk efter den ..

• #14   4. feb 2006 hej, at han åbner munden kan være et "dæmpende signal" noget han gør for at berolige situationen hvis han ikke helt føler han ved hvad der sker... det er godt han lægger sig - underkastelse.. det er meget vigtigt at du under ingen omstændigheder finder dig i hans dominans. slå hårdt ned, selv ved det mindste... sover han i sengen? går han først eller sidst ind af en dør? er du opmærksom på alle de små ting i hverdagen du gør.. han opfanger alt og bruger det til at forstå hans plads i "flokken"

Kommentér på:
Min sbt opfører sig mærkeligt ..

Annonce