Er der nogle der vil hjælpe? Er der nogle der vil hjælpe?
Ja det er desværre sådan at min hund på 1 år og 3 mdr. har nogle problemer, som vi gerne skulle ha løst. Vi har snakket med en adfærdsbehandler om hvordan vi får løst de her problemer bedst. Vi har fået en masse gode værktøjer, men vi mangler nogle figuranter at øve os på. Vi kender ikke mange her hvor vi bor og vi vil meget gerne have at dem hun skal møde er nogle, som har forstand på hunde og kan læse de signaler hun sender. Det er også vigtigt at det er nogle hun ikke kender, da hun er utryg ved fremmede, når hun er i snor. Problemerne er bla. at når hun ser nogen når vi går tur, så vil hun bare derhen, hun jagter cykler og knallerter og som jeg allerede har skrevet, så er hun utryg ved fremmede når hun er i snor. Det skal siges at der intet er når hun ikke er i snor, hun elsker andre hunde og vil bare lege. Vi håber på at der er nogle derude der har tid og lyst til at hjælpe. Det må meget gerne være sådan at vi kan mødes mindst 1 gang om ugen. Vi bor på landet, så det kunne været rart hvis du/I havde bil, da jeg tror det er vigtigt at starte træningen i hendes hjemlige omgivelser. Hvis i har nogle spørgsmål, så spørg løs:)
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
eventuelt nærmeste større by ??
tror de fleste er lidt mere villige til athjælpe i deres eget lokalområde....
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.145
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 768
nov 2008
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 16
nov 2008
Ja det er da ærgeligt. Det kunne jo være rart hvis man kunne hjælpe hinanden:)
Er der nogle der vil hjælpe?