{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Balders hundeskole
  • #1   9. jan 2006 ja vi har gået på balders hundeskole og har været rigtig rigtig glade for det!! De er simpelthen så dygtige!! Det eneste negative jeg ville kunne sige er at jeg har en hanhund som fylder rigtig meget og jeg skulle have været meget mere kontant overfor ham end de mente jeg skulle og det har jeg måtte slås lidt med. Izak er nød til at vide hvor skabet står og jeg kunne ikke træne ham KUN ve positiv forstærkning. Men det er så lidt at det slet ikke ødelægger min oplevelse af balders... thumbs up til dem.. Glæd dig

• #2   9. jan 2006 Jeg synes da godt nok også de tager sig godt betalt for den "undervisning" de tilbyder .. kan man få billigere andre steder .. så det ikk bare dig :o)

• #4   10. jan 2006 Jeg syntes også det virkede lidt pebret, men der er flere trænings-gange end de andre skoler så det er ok. Jeg er også studerende så jeg har givet 900.- for det hele.

Ved I om de blander holdene så der er hunde af alle størrelser? Er nemlig selv lidt bange for store hunde, og det ville jeg mægtig gerne gøre noget ved, ved at træne sammen med nogle der har søde store hunde

Kommentér på:
Balders hundeskole

Annonce