615 visninger
|
Oprettet:
Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Jeg har min lille boston terrier Tim. Og ved ikke om han bare er dum eller hvad. Men han gnaver i alt. Lystre stort set ikke. Og har prøvet alt. Click træning. Skælde ham ud. Men han bliver bare ved. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Har hørt at hans race er lidt svære at træne men så svære kan de heller ikk være at træne. Og selvfølgelig de hundeskoler som er her i området, har kun hvalpe træning når jeg arbejder. Kender i nogle hjemmesider eller bare kode råd er de meget velkommen.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 164
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Og hvis du bliver ved at skælde ham ud, får du bare en hund, som ikke stoler på dig. Lav nogle næseøvelser med ham, så han bliver mentalt træt. Og lav nogle øvelser som du VED at han kan, så det bliver en positiv oplevelse at være sammen med dig.
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
Det er ikke bare noget man gør,en hvalp tager tid og den tid må man tage med når man har valgt en hvalp ikke altid det er lige sjovt.. men tænk på det du lære din hund til den er 12uger er det den husker resten af livet selvfølgelig husker den også andre ting,men det er der de grund ting skal side og socalisering
Når han bider i noget han ikke må,så byt det med noget han må bide i,og fjen ALT det du ikke vil ha bidt i stykker og lig så noget legetøj og bide ben som han må bide i..
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 446
maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
Ellers er det bare tålmodighed og tiden der virker ;0)
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.188
Jeg ved ikke om det er en trøst at vores i en alder af 2 år - er blevet knap så ødelæggende... Og så er de jo så dejllige at det er svært at blive for alvor vred.....
Hilsen
Dorte
Hjælp!