373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

alene hjemme. alene hjemme.

Min hund ødelægger alt når hun er alene hjemme ( har 2 og det er kun den yngste på godt 7 mdr )

Nu har jeg bestemt mig for at jeg vil prøve at starte forfra i alene hjemme træningen og se om det hjælper, hun har sgu snart spist alt huset's indhold.

Så hvordan gør i andre når i træner alene hjemme ? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme.
  • #1   2. dec 2008 Hvordan ved du at det kun er den yngste?

• #2   2. dec 2008 fordi at den ældste aldrig har lavet noget, og hun kan slet ikke nå op de steder hvor tingene bliver pillet ned.

• #3   2. dec 2008 Bodil D - Nu har hundene være alene hjemme mange gange, så er det nødvendigt at lade døren stå åben i starten, eller kan jeg godt lukke den og gå ind igen med det samme ?

og tak for rådet smiley

• Stine C
    Stine C Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #4   3. dec 2008 Det må jeg prøve... Jeg har også en lille hvalp på 1/2 år, som har alene-hjemme-problemer. Det er blevet bedre, men er der stadig. Nogle gode råd til at undgå at de bl.a. bider i skoene?

• Stine C
    Stine C Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #5   3. dec 2008 Okay, det vil jeg gøre så. Det ku godt være der var et lille trick... Har nemli bogle gange glemt at fjerne dem, og det er lidt øv, for der er ikke meget sko tilbage så hehe... Men tænkte nok, at det ville gå væk med tiden.

• #6   3. dec 2008 jeg har med godt resultat engang med et par tidligere hunde, givet dem en nattrøje eller lignende der lugter af mig / dig og siden skete der aldrig noget.

• #7   3. dec 2008 da jeg havde problemet med min hund med at være alene, fik jeg nogle gode råd herfra clager@c.dk i løbet af ganske kort tid, og vedvarende trræning, var der ikke flere problemer, vi fandt ud af, at vores hund, skulle have adgang til hele huset, så var der ikke nogle problemer.

• #8   4. dec 2008 mine hunde har også altid haft adgang til hele huset,det er jo lidt svært hvis tyven kommer og hunden er lukket ude i bryggerset f.eks '' smil''

• #9   8. dec 2008 Vi skal have hund medio februar, og er også meget intesseret i at vide hvordan vi bedst for trænet i at være alene hjemme.
    Skal vi starte fra 1. dag når vi har fået den hjem eller skal der gå et par dage?

Kommentér på:
alene hjemme.

Annonce