WEE Rally-O resultat WEE Rally-O resultat
Jeg er lige hjemkommet fra odense hvor vi har været til Rally o i begynderklassen, denne gang begge Tøserne.
Lille bitte Taz synes altså det var noget overvældende og vile hverken sitte eller dække og iøvrigt helst spise alle mændenen efter hendes dårlige oplevelse med den dustilllingsdommer i foråret. Men Fred med det hun gjorde ethæderligt forsøg - men fik I/B
Thea som er i løbetid (tror jeg nok for hun har kun blødt en dag) måtte pænt sidde i bilen og vente til det blev hendes tur , efter en lidt sløv start ku jeg da godt mærke hun arbejdede flot, lidt svævende og ukoncentreret synes jeg så håbede ikke på det helt vilde - men VUPTI 94 point ud af 100
Så er man stolt - nu mangler hun 1 pind til RALLY-B ! kunne jo være sjov om hun fik den med 3/3 prøver
OG hun er faktisk den af mine hunde der er klar til RALLY-V - hun går nemlig væsentligt bedre UDEN snoren... SÅ puha det ægre mig at jeg ikke har fået meldt til de sidste 2 prøver i år
MEN vi må jo tage den til foråret så!
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.588
Det var vores første prøve, men det gik også rigtig godt for os (99 point og en 3. plads.
Har så været hjemme længe, men det er jo også lettere når jeg nu bor i Odense...
Jeg skal så til min 2. prøve i Ribe d. 6. december
apr 2007
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Jeg har nu også været "hjemme" længe men havde lige et hus der var bombet, der skulle ordnes inden jeg ku sidde stille
Hmm hoppede Thea? synes mere det er taz der hopper:-) men jo hun hopper nok når hun skal sitte.. er vist en klikker/fører fejl
Har godt set den i ribe - men men skal til juleforkost om aftenen så ved ikke helt om jeg har mod på det...
apr 2007
Det var da Thea der gik som nr. 27 (nåja 28...)? Så nemlig ikke din anden hund. Men det var vist lige inden start der blev leget kænguru, så vidt jeg kan huske (jo lidt svært at huske allesammen
nov 2008
Følger: 9 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 67
jeg er ikke selv inden i relly i nu.
men jeg har hørt rigtigt meget om det.
og jeg synes det lyder så spændene og håber at jeg og min nye hund kan komme til det.
har du/i nogen god råd til mig?
min hun er kun 5 måneder men det kunne jo godt være i havde nogen tricks til mig =)
apr 2007
Det er jo på mange måder en meget fri disiplin, så sørg bare for at du og hunden morer jer, så kommer resten stille og roligt
WEE Rally-O resultat