Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  agility
  • #1   10. dec 2005 Alle hunde kan træne agility, hvis de har den nødvendige lydighed. Det vil sige - kan færdes uden snor, blive ved føreren og komme når der bliver kaldt.

Man skal dog være lidt forsigtig med at træne agility med en overvægtig hund - da det kan være for belastende for led og sener.

Der er garantereret en DcH forening i nærheden af Odder, hvor der trænes agility.

• #2   10. dec 2005 hmm så det nok ikke noget for rocky, han hverkan kan eller vil gå ved siden af mig uden snor

• #3   10. dec 2005 det skal lige siges at jeg har en meget "eventyrslysten" cairn terrier, men havde ikke gået til lydighed inden agility.. Jeg havde bare gået til hvalpetræning.. Der hvor jeg startede er træningspladsen indhegnet, så der kunne jo hellerikke gå noget galt. Startede deg med at træne MED snor, men nu løber vi UDEN.. smiley
    Ring evt. og snak med en træner fra din lokale klub..

• #4   10. dec 2005 Der er en Dch klub i odder, men jeg ved ikke om den har agility hold, men du kan jo prøve og ringe og spørge også mht til at starte med snor på.
    Hvis din hund kan lide bolde er kasst med bold ogå en gd måde at motionere dem på

• #5   10. dec 2005 Det er i hvert fald nødvendigt, at Rocky synes, det er sjovt at lave noget sammen med dig. Sådan at han ikke bare flygter, når du tager snoren af ham. Ellers tror jeg ikke, der kommer noget godt ud af at forsøge sig med agility.

• #6   11. dec 2005 Da jeg startede agility med Fenja var hun slet ikke lydig, selvom jeg havde prøvet alt slaks træning, men det gad hun slet ikke.

Men efter vi er startet på det for snart et år siden er hun blevet mere lydig, hun er begynt at kunne li at køre i bil og begynte at spise og blevet en meget glader hund. Fenja elsker bare at gå til agility, og vil gøre alt for mig på banen, det er bare enormt skønt.

Kommentér på:
agility

Annonce