{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

8 år, til en hund der er væk? {{forumTopicSubject}}

ditte min eneste, døde den 1/7-08 - blev aflivet, hun havde noget i hjernen, som jeg så ikke kan huske hvad hedder s: hun lagde i kramper i 6 timer, uden det skete noget & blev derefter aflivet klokken 00:10 d. 1/7-08. ikke på mine forældre bryllupsdag, hvor det hele skete. /':
ditte har så fødselsdag idag, & ville ha' blivet 8 år. i kan tro, tårene render ned af mig tit, bare ved at se et billede af hende - hun var noget af det bedste i:
& derfor vil hun blive meget glad hvis i skrev tillykke til hende <3.
hun vil altid være i vort hjerter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8 år, til en hund der er væk?
  • #1   19. sep 2008 nååårh... et lille kram til dig fra os. Det er squ hårdt.
    Har prøvet at min kat blev aflivet fordi den var så syg. Øv, den var jeg vokset op med, kan slet ikke huske en tid hvor jeg ikke havde ham.

• #2   19. sep 2008 Trøstekram herfra... Føler med dig...

• #3   19. sep 2008 i må meget gerne skrive en kommetar inde ved ditte smiley

• #4   19. sep 2008 Det er så hårdt at miste... min Emma havde epilepsi og fik osse nogle frygtelige krampeanfald, dog ikke så lange som stakkels Ditte... Men nu har de fred og ingen smerter og leger oppe i hundehimlen, hvor de fester og fejrer Ditte på livet løs....

• #5   20. sep 2008 Nårh - et trøstekram er sendt afsted. Jeg ved hvordan du har det. Min gamle Basse på 13 år blev alvorligt syg d. 20 november sidste år og måtte desværre aflives. Det var så hårdt at sige farvel til ham, for han var min bedste ven i alle de år. Selvom det er ved at være noget tid siden - kan jeg stadigvæk få tåre i øjnene af at se billeder - eller at f.eks. skrive ting om ham som nu. Jeg savner ham - og håber inderligt han har det godt hvor end han er nu.
    Jeg elsker dog min nye hund og er absolut glad for at jeg valgte ham. . . - men derfor kan man alligevel godt savne sin gamle hund. Han var en ener - og det ved jeg også at Buller bliver :0)

Jeg tror på at Ditte og Basse har det godt oppe ved regnbuehimlen. - At der er masser af græs de kan løbe på - lækre godbidder osv. :0) Og ekstra godbidder nu når Ditte har fødselsdag :0)

Kommentér på:
8 år, til en hund der er væk?

Annonce