893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Alene hjemme - Separationsangst Alene hjemme - Separationsangst

Hej alle sammen
Jeg har virkelig brug for hjælp, så håber at der er nogen her der kan hjælpe!

Min kæreste og jeg er de lykkelige ejere af en fantastistisk lille Amstaff hvalp på 3½ mdr.

Hun er et pragt eksemplar på alle punkter, bortset fra, til at være alene!
Det kommer sig af at farmand er hjemmegående lige nu og jeg ved ikk hvem af dem der har mest separationsangst, far eller Shiva, men jeg kan ikke få vigtigheden af alene trænning banket ind i hans hoved!

Han er ellers utrolig dygtig til hunde og træning men det her går SÅ galt hvis ikke der snart sker noget!

Er der ikke nogen der kan fortælle hvad der sker med en hund når den ikke lære at være alene, hvornår man skal begynde alene-træning osv.

Som det er lige nu, kan jeg næsten ikke være alene hjemme sammen med Shiva uden at hun bare står i gangen og piver helt hjerteskærende!

Det er vidunderligt at min kæreste gårr så meget op i Shivas udvikling og bruger så meget tid på hende, men jeg føler at det ender helt galt det her!
Hvis jeg tager helt fejl, må i endelig sige til, så vil jeg med glæde slappe helt af!

Jeg ser virkelig frem til at høre jeres menning og råd!
Der er ikke noget jalousi fra min side, jeg frygter bare for at vi træder forkert!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme - Separationsangst
  • #1   13. sep 2008 jeg har en amstaff/bullterrier blanding med seperations angst.. og efter længere forstøg med forskellige ting måtte jeg ty til en adfærdsterapeut.

www.hundesprog.dk

det kræver meget intensiv træning, men er guld værd

• #2   13. sep 2008 Hun piver til han kommer tilbage.

Tak det var lige sådan en besked jeg gerne vil vise ham :0)

• #3   13. sep 2008 Da vi fik Kaido hjem, startede vi i det MEGET små med det samme. Vi havde 3 ugers ferie, men vi gik ud med skraldespanden, en tur ud i bilen, osv. i 1-2 minutter........ Vi sagde ikke en lyd når vi kom tilbage og gjorde ingenting ud af at hun havde været alene minutter. Inden ferien var slut, kørte vi ned og handlede og havde samme reaktionsmønster, når vi kom hjem. De får en tyggepind, når vi kører om morgenen og de fred og ro hele dagen. Men han bliver nødt til at starte NU og i det små!!! Det kan ikke nyttet noget at I begge pludselig skal til at være væk 8-9 timer om dagen og han aldrig har lært det. Det er sq synd for hvalpen.

• #4   13. sep 2008 TAK alle sammen!!! :0)

Jeg er ret sikker på at alvoren er forstået nu, så det virkede, som det skulle, at høre det fra andre :0)

Tusind tak :0D

Kommentér på:
Alene hjemme - Separationsangst

Annonce