{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Vandskræk {{forumTopicSubject}}

Min hund er utrolig bange for vand. Vi har ikke haft ham så længe, men har fået ham nogenlunde fortrolig med regnvejr:) Nu er det bare sådan at man indimellem er nødt til, at blive vasket, (især når man er en hvid hund) og jeg vil høre om der er nogen der har gode råd til hvordan vi stille og roligt, får ham vænnet til bruseren? Axel er 1½ år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandskræk
  • #1   5. aug 2008 Tja -jeg har været lidt ond og har ganske enkelt holdt Reiki og så ellers skyllet -men det er nok ikke alle hunde der med tide lærer det på den måde...

Me hvad med at prøve med en svamp først -det er da nok lidt mindre skræmmende end en bruser/vandslange

• #2   5. aug 2008 Det har jeg godtnok prøvet, og det er da gået, men han er absolut ikke glad for det. Og jeg syntes også det varer meget længe, jeg vil jo også være helt sikker på at shampooen er ordentligt skyllet ud... Men det kan godt være det bare er tålmodighed der skal til... siden jeg gjorde det med svamp, har han været bange for at gå på badeværelset, så det bliver nok en langsomlig proces:)

• #3   5. aug 2008 Tja -jeg er ret ligeglad med om Reiki kan li' det eller ej, bare han står stille. Han bliver ikke vasket ret tit me meget ofte skyllet. Og omend han ser noget lidende ud, så har han da fundet ud af at hvis man står stille går det hurtigere, så han står bomstille i brusekabinen, og det er godt ok til mig.

• #4   5. aug 2008 Masser af godbidder og masser af tålmodighed smiley

Godbidderne skal helst være noget helt uimodståeligt og så skal han ellers langsomt men sikkert vænnes til at bruseren ikke er farlig, har været samme tur igennem med min og støvsugeren, vi er nu nået til at han kan støvsuges men han er endnu ikke helt tryg ved det, så der arbejdes videre.

• #5   6. aug 2008 den med godbidder er nok også min strategi, da det har hjulpet på så meget andet... men det er ligesom om de ikke kan blive gode nok lige til det her, hihi.. Der skal nok bare en ordentlig portion tålmodighed til, så det er bare på med arbejdshandskerne... men tak for de gode råd begge to...

Kommentér på:
Vandskræk

Annonce