{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Jeg er SÅ stolt... {{forumTopicSubject}}

Meget stolt "moar"... vi var tidligere på dagen nede og stemme, vi havde taget Tux og Oliver med... Tux er jo MEGET bange og navøs overfor fremmede, men forfan... om hun ikke gik lige så stolt forbi alle de mange mennesker og hun valgte selv at ville over at hilse på 2 søde mennesker der stod og ventede udenfor...Det lyder måske for nogen som en detalje, men for os er det bare det bedste der er sket længe... vi er bare så stolte..

BORTSET fra det... er der nogen fra Roskilde-område (vi bor i Osted)t, der vil mødes med os, vores træning er blevet aflyst på hundeskolen resten af året grundet kennelhoste (vi er raske) og derfor mangler vi noget og nogen at tage os til og mødes med. Hvis i er interesset så skriv ;o) - HUSK blot at det er vigtigt at i har mod på at mødes med en hund man skal kæmpe for vinde hendes tillid og hun kan virke voldsomt - men hun har ALDRIG gjort noget hun gør bare lidt af én men ellers er hun en meget glad og legesyg hund... og så er der selvfølgelig Oliver, han elsker alt og alle...

Ps. er ikke sikkert om det er her "træning" indlægget skal være men det er vel en form for træning...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er SÅ stolt...
Kommentér på:
Jeg er SÅ stolt...

Annonce