{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Min søde, superkvikke hund, altså! =) {{forumTopicSubject}}

Lige lidt hyggelig godnatlæsning.

Jeg holder meget af at lære min hund alle mulige småting og eftersom vi er ved at løbe lidt tør for cirkustricks, er jeg blevet meget begejstret for små søde, praktiske opgaver. smiley Så han har fornyligt lært at hente mine sko, at putte ting i papirkurven og i dag har han lært at samle vasketøj op, puffe låget på vasketøjskurven op og proppe det i. Han er bare så hurtig - I kan nok høre at moaaar er stooolt. smiley

Tingene er selvfølgelig ikke helt finpudsede endnu - i hans iver har jeg et par gange bremset ham i at smide mine sko ud, hihi. smiley

Men det sjove er, at nu her, da han "løb tør" for det vasketøj, jeg havde smidt på gulvet til træningen, tog han så helt af sig selv sit legetøj og puttede det i en stor papkasse (der står på gulvet, fordi jeg lige har fået tilsendt noget hundegrej)! Uden at vi har lavet noget som helst med hverken legetøjet eller papkassen!

Hihihi, en rigtig ryddelig husvovse, jeg har fået mig, det er da ikke til at stå for, at han bare er så nuser og gør sig så umage med sit "seeee mor, jeg er dyyygtiiiiig!"-udtryk på.

Hurra for glade klikkerhunde! smiley

- Og en ekstra aftensnack til min dejlige hushjælper. smiley

(Nu skal han bare lære at støvsuge og tage opvasken...)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min søde, superkvikke hund, altså! =)
Kommentér på:
Min søde, superkvikke hund, altså! =)

Annonce