strinteprinsen strinteprinsen
Ja jeg har nogle spørgsmål angående min teenage hanhund. Jeg har altid haft tæver og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal tackle ham på nogle områder nu hvor han er i puberteten. For det første så er han for to måneder siden begyndt at lette ben, og det gør han så... Allesteder når han kommer ud-heldigvis ikke indenfor. Men her for et par uger siden lettede han ben op af en dame der sad på hug. Ja normalt er jeg jo til hundesprog og alt det der, men jeg skreg bare af ham og kastede snoren efter ham i håb om at han ville blive så forskrækket at han virkelig aldrig ville gøre det igen. Igår gjorde han det så igen.. Han står bare helt tæt på personen og glor ligeud og så letter han bare benet og pisser.. Hvor er det pinligt og det er jo ikke en lille tissetår strinteprinsen levere vel?? Han har aldrig prøvet at humpe nogen i dominans, hverken hunde eller mennesker og han overgiver sig stort set altid hvis der kommer en dominerende hund.. Idag da vi gik tur gned han sig også op af alle hække og buske vi kom forbi. Han går også på bordet igår spiste han skisme en halv chokoladekage. Ja jeg synes jo at jeg ellers er en god hundeejer der opdrager meget på hunden og jeg ved godt at jeg godt kan være lidt blød. Jeg er blevet bedre til at sige fra og sætte grænser.. Ja er der mon nogen der har et foreslag til hvorfor han gør som han gør og hvad jeg kan gøre for at ændre hans adfærd. Der er jo ingen der vil have en strinteprins
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Hun fik ham kastreret, men jeg tror ikke det lige er det du skal gøre. Måske skal du bede dem, det går udover, om at skælde ham ud, så det er dem der er farlig. Han regner jo nok hurtigt ud at det er dig som kaster snoren efter ham osv. Jeg er ikke sikker.
Spørg Besse. Hun har sikkert en forklaring og et godt råd til dig :o)
Held og lykke med strinteprinsen!
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 34 Svar: 366
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 63
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 76
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 34 Svar: 366
strinteprinsen