723 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

strinteprinsen strinteprinsen

Ja jeg har nogle spørgsmål angående min teenage hanhund. Jeg har altid haft tæver og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal tackle ham på nogle områder nu hvor han er i puberteten. For det første så er han for to måneder siden begyndt at lette ben, og det gør han så... Allesteder når han kommer ud-heldigvis ikke indenfor. Men her for et par uger siden lettede han ben op af en dame der sad på hug. Ja normalt er jeg jo til hundesprog og alt det der, men jeg skreg bare af ham og kastede snoren efter ham i håb om at han ville blive så forskrækket at han virkelig aldrig ville gøre det igen. Igår gjorde han det så igen.. Han står bare helt tæt på personen og glor ligeud og så letter han bare benet og pisser.. Hvor er det pinligt og det er jo ikke en lille tissetår strinteprinsen levere vel?? Han har aldrig prøvet at humpe nogen i dominans, hverken hunde eller mennesker og han overgiver sig stort set altid hvis der kommer en dominerende hund.. Idag da vi gik tur gned han sig også op af alle hække og buske vi kom forbi. Han går også på bordet igår spiste han skisme en halv chokoladekage. Ja jeg synes jo at jeg ellers er en god hundeejer der opdrager meget på hunden og jeg ved godt at jeg godt kan være lidt blød. Jeg er blevet bedre til at sige fra og sætte grænser.. Ja er der mon nogen der har et foreslag til hvorfor han gør som han gør og hvad jeg kan gøre for at ændre hans adfærd. Der er jo ingen der vil have en strinteprins

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strinteprinsen
  • #1   23. okt 2005 Jeg tror han er dominant... En jeg engang trænede sammen med, havde det samme problem. Til træning fandt han på at lette ben op ad hende. Det var ikke sjovt, især fordi vi andre ikke kunne lade være at grine ;o)

Hun fik ham kastreret, men jeg tror ikke det lige er det du skal gøre. Måske skal du bede dem, det går udover, om at skælde ham ud, så det er dem der er farlig. Han regner jo nok hurtigt ud at det er dig som kaster snoren efter ham osv. Jeg er ikke sikker.

Spørg Besse. Hun har sikkert en forklaring og et godt råd til dig :o)

Held og lykke med strinteprinsen!

• #2   23. okt 2005 Tak for rådene begge to... Har bare lyst til at grave mig ned når han gør det.. Jeg overvejede at tage en sprayflaske med vand med i parken næste gang også sprøjte på ham.. Det kan være det virker sammen med min helt nyerhvervede dybe mandestemme

• #3   23. okt 2005 ha ha min gør det samme!!!! strinter alle steder.... også selv oim der oftes ikke kommer noget ud... hans problem er bare tasker! han har strintet op af min fars computertaske, min taske, min kærestes guitartaske og hans lillebrors skoletaske, min søsters taske og arrgh er virkelig fusterende!!!

• #4   24. okt 2005 Ja det er et "sjovt" problem. Men normalt er det tegn på dominans. Der er flere forskellige måder og gode råd man kan give, men dem jeg har hørt om er vokset fra det med tiden. Hundene har jo forskellige tider i deres liv hvor de skal prøve grænser og hoppe op af stigen for at kæmpe sig til en 1. plads. Se evt. på min hjemmeside under "hundens udvikling"

• #5   24. okt 2005 tak for rådene folkens. Jeg må bare være stanhaftig og og så håber jeg på at han kommer over det..

Kommentér på:
strinteprinsen

Annonce