{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Kan ikke kende forskel... {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg har fået et lille problem med Poco... Jeg har lært hende dæk. Og kommandoen er at jeg holder en flad hånd vandret foran mig og siger "dæk"

Jeg har også lært hende en anden ting. Hun lægger sig ned på siden og "sover" når jeg holder en finger foran munden og siger "shhh"

Problemet er at nu er hun begyndt at blande tingene sammen... Når jeg giver "dæk" kommandoen lægger hun sig og "sover" i stedet... (det gør hun også stadig når jeg giver "sove" kommandoen)
De minder jo også om hinanden... men hvordan skal jeg få styr på det igen?
Skal jeg helt droppe sove-tingen? (det ville jeg nødigt, for gud hvor er hun sød når hun gør det :))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke kende forskel...
  • #1   24. apr 2008 Ofte reagere hunde på kropsprog prøv at være mere tydelig

  • #2   24. apr 2008 Nåårh, hvor sødt..

    Men ehm,. Altså når Gimli spiller død istedet for at dække, så sige vi bare "Aarrh, hvad sagde jeg?" Og hvis han så bare glor mærkiligt så sige vi dæk igen og laver den med flad hånd, og så gør han det, for det meste,. Hehe.. Og så får han self ikke en guf hvis han ikke gider gøre det, når det var det han blev bedt om smiley

    Men hvis det ikke virker, så ved jeg ikke ;p


  • #3   26. apr 2008 Jeg ville ignorere den adfærd som jeg ikke ønsker - altså at hun ligger sig og sover..... Og vente indtil hun ligger sig rigtigt i en dæk og så belønne. Evt. hjælpe med lidt guiding med håndtegnet igen.

    Det ville være synd at stoppe med sove-trikket - det lyder helt vildt sødt!! Men vil også give Zev S ret i at du skal være meget tydelig i dit kropssprog....


Kommentér på:
Kan ikke kende forskel...

Annonce