Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesvømning.....
  • #1   17. nov 2004 Ja vores hund svømmer nogen gange i Midtjysk Hundecenter.

LN

• #2   17. nov 2004 Kan du fortælle lidt om det Laila N?? Jeg har nemlig overvejet at tage deropmen Kiwa....

• #3   17. nov 2004 Ja det kan du tro.

Det koster 65 kr pr hund

Man får ca 15-30 min. Hunden svømmer kun et par omgange(nu har jeg stor hund så nok mindre ved en lille hund)

Hende der kører stedet foklarer lidt. Først skal hunden skylles over under en bruser.

Derefter får den redningsvest på.

Hunden kommer så op på en rampe der fører ned i bassinet. De fleste hunde er tøvende for at gå i vandet for det bliver pludselig dybt og ikke gradvis som ved havet. men de lærer at det ikke er farligt og efter et par gange bliver de mere og mere villige.

Efter end svømmetur bruses hundenover igen og får en lille godbid.

Det er billigere, hvis man feks tager to mand afsted med 2 hunde.

vores olaskede første gang så voldsomt at man ikke kun se hund for bare skum og sprøjt. Og ville prøve at komme op at bassinkanten. Han har altis svømmet fint ved havet. Nu er han helt lydløs og svømmer så flot - helst med et stykke legetøj i munden. Men en boxer er heller ikke en typisk svømmer som mange jagthunde feks er. Men han elsker det nu.

Der er mulighed for at låne en line på stedet, Hunden er i line når den svømmer. Du går hele tiden foran hunden. Hende der ejer stedet går ved siden af hunden. Der er en hank i redningsvesten, så hun kan hjælpe hunden, hvis den går i panik.

Det foregår meget trygt og roligt.

Du skal bestile tid i forvejen.
    Spørg evt om i må se deres hund Boss. Han er bare kæmpe stor og super dejlig.

Men en ting HUSK REGNTØJ. Man bliver våd - i hvert fald ved en stor hund.

De har en hjemmeside:
    (link fjernet)

God fornøjelse. Det er et dejligt sted.

Laila

• #4   17. nov 2004 hæ hæ jeg så kun lige du havde en lille hund på armen, så jeg troede det var en lille hund. Det kan man jo ikke just sige, så tag endelig regntøj med.

Dejlig hund sådan en GD. Efter sigende skulle de på mange måder minde om en boxer, omend boxeren vist er mere vild(legesyg). Men deres forhold til mennesker og børn skulle for begge racer være ret unikke. Ved ikke om det stemmer på en GD. Fik det at vide af en som har GD og som kender Gizmo.

Går lige ind og stemmer på din hund - en af mine yndlingsracer.

Laila

• #5   29. nov 2004 Nogle der ved om der ligger sådan en hunde-svømmehal på sjælland ?

• #6   29. nov 2004 søgte lidt på nettet. Fandt bla disse

(link fjernet)

(link fjernet)

Laila

• #7   29. nov 2004 Mange tak, tager lige et kig på dem.

• #8   7. dec 2004 Ej hvor ser det sjovt ud! Det vil jeg rigtig gerne prøve - det kunne jo være sjovt at tage et par stykker afsted og kører sammen. Jeg bor i københavn og der er jo et godt stykke til begge steder! Er der nogen der er friske?
    Nelly ville have rigtig godt af det - hun elsker at svømme og hun brækkede jo det ene bagben da hun var 12 uger og muskulaturen er stadig mindre end det andet ben...

• #9   28. dec 2004 vi skal til hundesvøm den 8 jan i aa hundecenter - glæder os meget!

Kommentér på:
Hundesvømning.....

Annonce