{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Luna tisser i sengen. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så er Luna begyndt at tisse i vores seng. Jeg er ret sikker på det er fordi hun er utryg, for den ene gang var da jeg var ved at støvsuge, hvilket hun ikke bryder sig om, og det er også sket mens vi ikke har været hjemme. Jeg forventer ikke hun er renlig i en alder af 4 måneder, men når hun tisser i vores seng som hun før har forbundet med tryghed, så må der være noget galt. De få gange hvor hun har gjort et eller andet rigtig galt hvor vi har taget fat i hende har hun også sluppet en lille tår. Nærmest som om hun tissede af skræk. Er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få hende til at stoppe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luna tisser i sengen.
  • #1   22. mar 2008 hvorfor tager i fat i hende?det gør en lille hund utryg, bare at sætte jer på hyg og kald på hende,så hun stopper med det hun ikke må.
    hvis i skælder ud når hun tisser inde,er det grund nok til at hun er begyndt at tisse i sengen,istedet


  • #2   22. mar 2008 Da min luna var lille,var hun vant til at tisse på græs og det var svært at vænne hende til at tisse på asfalt eller hun var ihvertfald ikke gald for det..og de gange det gik galt indefor, tissede hun på dyner eller andet blødt..det kan jo være en grund til hun gør det i sengen, men skal ikke kunne sige det, jeg kender jo ikke hunden...

  • #3   22. mar 2008 altså vi tager ikke fat i hende når hun tisser.. Så tager vi hende bare ud med det samme. Og hun har intet problem med at tisse på asfalt.. Tror det er fordi hun er utryg ved et eller andet.. Med ved bare ikke hvordan jeg skal få hende til at føle sig tryg end udover hvad jeg ellers har gjort.

  • #4   25. mar 2008 Helt ærligt, kan du virkelig ikke selv se at der er noget galt, når din hund tisser fordi den er bange for dig???

  • #5   29. mar 2008 Øh nej.. kan du ikke se at jeg rent faktisk skriver at vi ikke tager fat i hende når hun gør? Tror bare du skal lade være med at udtale dig om noget du tydeligvis ikke har forstand på.

  • #6   29. mar 2008 Citat: "De få gange hvor hun har gjort et eller andet rigtig galt hvor vi har taget fat i hende har hun også sluppet en lille tår. Nærmest som om hun tissede af skræk."

  • #7   29. mar 2008 Ja.. det er jo ikke fordi vi slår hende eller noget? Hun er bare meget følsom. Og dem er ikke kun når vi tager fat i hende. Det er også med andre ting. F.eks når vi støvsuger.. så

Kommentér på:
Luna tisser i sengen.

Annonce