Andre forumemner med "hjælp min hund"
Hjælp min hund :-/
Jeg har været ude på en 6 km lang gå tur, med min hund igår. Eftersom hun er løbet rundt og gået ind i planter, græs osv, har hun fået de der små kugler der sidder fast på tøjet osv, og jeg kan ikke ...
Jeg har været ude på en 6 km lang gå tur, med min hund igår. Eftersom hun er løbet rundt og gået ind i planter, græs osv, har hun fået de der små kugler der sidder fast på tøjet osv, og jeg kan ikke ...
Skrevet af: Belinda Ø - 18. aug 2013
Min hund RYSTER - Hjælp
Jeg opdagede at vores labrador-blanding rystede. Det startede kl 15, hvor hun rystede så lidt, at jeg kun opdagede det fordi hun lå på min fod. Nu her kl. 18 ryster hun så man kan se det. Hun ryster ...
Jeg opdagede at vores labrador-blanding rystede. Det startede kl 15, hvor hun rystede så lidt, at jeg kun opdagede det fordi hun lå på min fod. Nu her kl. 18 ryster hun så man kan se det. Hun ryster ...
Skrevet af: L L - 4. jan 2019
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
- Bundventil skiftes i vask 400 kr.
- Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
- Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
- elektriker 600 kr.
- Mounting of TV on wall 300 kr.
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 1
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, for ellers er han en rigtig stille og rolig hund......
håber nogen har noget erfaring, hvad jeg kan gøre ved ham!!!!
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Jeg ved godt at det er svært, men hunden søger din opmærksomhed, og får den når du skælder den ud. Prøv at ignorere hunden indtil den igen er rolig, og bliv ved med at gøre det! Den tager lang tid, men det er det værd :o) Held og lykke ;o)
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Og husk at ikke alle hunde kan klare overstrømmende ros. Nogle hunde skal bare have et lille "det var dygtigt", mens andre skal have hele turen med høj stemmeføring og det hele for at forstå at den bliver rost.
Gilbert kan slet ikke klare at man roser ham for intenst. Han bliver helt rundt på gulvet.
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Jeg er til Belinda`s model måske krydret med en klikker. Herved skal du nemlig slet ikke bruge stemmen.
Jeg har selv labber og træner også unghunde i DRK - så jeg kender udemærket godt dit Damp problem.
Men den allerbedste løsning er simpelthen den, at du ignorerer den uønskede adfærd og belønner den ønskede.
Det bedste ville være at træne et sted hvor du har god plads. Hver gang han hopper op / snapper smider du snoren og vender ryggen til ham. I starten vil han nok tage på eventyr men det kan godt være lidt overspring fordi, at han ikke forstår din reaktion. Derfor skal du være lynhurtig med rosen ligeså snart han slapper af og giver dig opmærksomhed. Så vil han hurtig forstå sammenhængen. Efterhånden som han forstår øvelsen kan du så stille flere og flere krav til ham.
Held & lykke
Marlene
hjælp min hund for damp!!!!!!