Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp min hund for damp!!!!!!
  • #1   21. sep 2005 jeg har en labrador på 8 måneder, når vi øver lineføring går der fuldstændig damp i ham han hopper op for at snappe efter mig selvom jeg siger et bestemt NEJ går der endnu mere damp i ham og jeg kan ikke få ham til at falde til ro igen!!!
    jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, for ellers er han en rigtig stille og rolig hund......
    håber nogen har noget erfaring, hvad jeg kan gøre ved ham!!!!

• #2   21. sep 2005 Mit bedste bud er at ignorere hunden totalt, når den gør sådan...
    Jeg ved godt at det er svært, men hunden søger din opmærksomhed, og får den når du skælder den ud. Prøv at ignorere hunden indtil den igen er rolig, og bliv ved med at gøre det! Den tager lang tid, men det er det værd :o) Held og lykke ;o)

• #3   21. sep 2005 Og så husk at ros hunden når den er rolig igen.
    Og husk at ikke alle hunde kan klare overstrømmende ros. Nogle hunde skal bare have et lille "det var dygtigt", mens andre skal have hele turen med høj stemmeføring og det hele for at forstå at den bliver rost.
    Gilbert kan slet ikke klare at man roser ham for intenst. Han bliver helt rundt på gulvet.

• #4   21. sep 2005 Hej Camilla,
    Jeg er til Belinda`s model måske krydret med en klikker. Herved skal du nemlig slet ikke bruge stemmen.
    Jeg har selv labber og træner også unghunde i DRK - så jeg kender udemærket godt dit Damp problem.
    Men den allerbedste løsning er simpelthen den, at du ignorerer den uønskede adfærd og belønner den ønskede.
    Det bedste ville være at træne et sted hvor du har god plads. Hver gang han hopper op / snapper smider du snoren og vender ryggen til ham. I starten vil han nok tage på eventyr men det kan godt være lidt overspring fordi, at han ikke forstår din reaktion. Derfor skal du være lynhurtig med rosen ligeså snart han slapper af og giver dig opmærksomhed. Så vil han hurtig forstå sammenhængen. Efterhånden som han forstår øvelsen kan du så stille flere og flere krav til ham.
    Held & lykke
    Marlene

Kommentér på:
hjælp min hund for damp!!!!!!

Annonce