593 visninger
|
Oprettet:
Træning / Alder {{forumTopicSubject}}
Hej:)
Rocky er nu 5 mdr. gammel, men han er meget svær at få til at lave "tricks". Det tager mig en evighed og få ham til at sætte sig og når han endelig gør det for han også en godbid med det sammen, men det er bare som om han bare prøver at gøre et eller andet for at få hans godbid:( Når jeg så prøver at lærer ham at gi poten kan han slet ikke finde ud af det og ligger sig ned i håb om at det var det jeg mente:)
Er han for ung til at lærer det? Har i nogle gode forslag til hvordan jeg lærer ham det ordentlig`?
aug 2007
Følger: 95 Følgere: 90 Hunde: 2 Emner: 53 Svar: 253
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 97
Jeg har ellers øvet lidt kontakt før jeg begyndte, men det er som om at han ikke slipper opmærksomheden fra godbiden og gør hva jeg siger så han kan få den:)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
jun 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 301
Derfor vil jeg anbefale dig at starte til noget træning i en god klub eller privat, hvor de udelukkende bruger de bløde metoder.
At hunden "ikke forstår" hvad det er man vil have den til, er som regel et godt tegn på at træneren (her dig) ikke gør sit arbejde godt nok.
Hvordan lære du ham at sætte sig og give pote, som du bl.a har problemer med.
Jo mere du skriver, jo mere hjælp kan du få, men igen det bedste man kan gøre er, at starte til træning, da der så står en instruktør, der kan hjælpe og evt se om din timing ikke passer, som er en af de største faldgrupper i træning,
Træning / Alder